pc doet vreemd met afspelen film

Status
Niet open voor verdere reacties.

luisfigomg

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
24
als ik een film wil afspelen of ik speel een spel dan wordt hij traag en begint het beeld te knipperen, nou heb ik ondekt dat de CPU naar 100% gaat en niet active systemen naar 0% gaat ook gaat wmp op 100%

weet iemand miss een oplossing:)
 
Wat voor systeem heb je? Misschien is dit wel te zwaar voor je pc?? Heeft hij dit probleem altijd al gehad?
 
Wat voor systeem heb je? Misschien is dit wel te zwaar voor je pc?? Heeft hij dit probleem altijd al gehad?

pentium4 2,8 gigaherts 1024 ddr ram interngeheugen geheugen heb er net 512 bij gekocht maar dat holp niet. dit probleem heb ik sinds mijn pa 2000 erop wou naast XP maar dat botste tegen elkaar dus 2000 heb ik er af gegooid nu heb ik XP op partitie c gedaan voorheen stond hij op d en nadat ik hem zonder 2000 heb geinstalleerd doet hij het
 
Zijn de videokaart drivers wel goed geinstalleerd?
 
ja, heb hem 3 keer opnieuw geinstaleerd dan zal hij toch wel goed zijn:confused:
 
En waarom heb je hem 3 keer geinstalleerd??? Heb je wel de laatste drivers voor deze videokaart gebruikt?
 
En waarom heb je hem 3 keer geinstalleerd??? Heb je wel de laatste drivers voor deze videokaart gebruikt?

ja heb de laatste versie gebruikt, ik heb hem ongeveer 3keer opnieuw geinstalleerd samen met windows:p maar het helpt niets, de laatste keer heb ik echt alles van mijn pc gehaald en nieuwe partities gemaakt maar het helpt niet:confused:
 
ook de chipset drivers van je moederbord geinstalleerd?
 
Staat de videokaart ook op de goede resolutie ingesteld?
 
Rechtermuisknop op de desktop dan naar eigenschappen en dan naar scherminstellingen.
Staat de resolutie niet laag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan