krijg XP niet geherinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

RalphRalph

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Berichten
25
Hallo
heb een packard bell note book
Nu deed hij t plots niet meer en toen weer wel dus ik xp er opnieuw opzetten
Deze loopt hele tijd vast bij 34 minuten foto/programma nu heb ik een andere xp cd van de pc dokter gekregen en die loopt ook steeds vast bij 34 min
Nu heb ik de reboot cd er weer in gedaan en moest mn sn nummer invoeren en dan geeft die error no hardware n\wait2.ico aan
heb met packard bell gebeld en die zeggen dat ze me pas verder helpen als ik mn garantie verleng en die leptop is pas 2 jaar oud en al moederbord vernieuwd en veel geld ingestoken
weet iemand hoe ik hem helemaal leeg krijg en dan opnieuw xp instaleren als dat wel een oplossing is heb m ook al geformateerd maar hij blijft vastlopen op die 34 min nu heb ik 2 xp erop die allebij vastlopen en wil ze alle bij eraf hebben
groeten Ralph
 
Tuurlijk ben ik al hier geweest ben ook niet blond maar kom dr ook niet verder mee als ik mail naar hun stuur en week later nog nix gehoord heb he:thumb:
 
Bij packard bell zeiden ze dat het kwam door dat ik HP cd van xp erin geduwd had en daardoor ergens een fout opgetreden was die hun tegen betaling wel weer weg konden krijgen dus nu instaleerd xp maar tot 34 min wat ik ook doe
 
Hoi !

Die uitleg van Packard Hell zou wel kunnen kloppen !

Nu kloppen de instellingen niet meer1

IK zie twee mogelijkheden: het aanbod van P.B. accepteren of via fdisk (UBCD of Win98 opstartfloppy) de HDD opnieuw partitioneren, formatteren en WinXP van de XP-CD installeren.
Dan ben je wel alle PB-toeters en bellen kwijt, en zijn je restore-disks niet meer te gebruiken.

Succes,

Harry.
 
Type en serienummer van je laptop ?
Master cd aangemaakt of staat alles nog op de verborgen partitie ?
 
....

:evil: is een easynote k5280
s/n 196001240122
neey had de reboot cd gebruikt dus alle bestanden werden eerst erafgegooit voor de instalatie en toen liep die vast telkens bij 34 min
 
ok

Dus deze cd is niet hetzelfde als de master cd1 en mastercd2 van PB?
dus als ik deze erin stop zou die moeten werken?
Kan hierop geen cd branden dus gaat een paar dagen duren maar laat het u weten
Groeten Ralph
 
Probleem

Nou heb m dus opgestart van cd
vervolgens gaat die zeggen dat er geen bruikbare cd inzit
op deze lep start hij wel op hoe het moet op de cd
 
Typisch, bij een herinstallatie van XP (Upgrade + SP2) loopt ie bij mij ook precies na 33 of 34 minuten vast. Ik heb een Gateway PIII 700 desktop.
 
.............

Ja eerst geopend toen gekozen voor op schijf te zetten en toen was die klaar en die heb ik in mn PB geduwd maar helaas doet nix
 
Dus deze cd is niet hetzelfde als de master cd1 en mastercd2 van PB?

Dit is een opstart schijf.
Heb je nu ook zelf master cds gebrand van je back-up of niet ?

op deze lep start hij wel op hoe het moet op de cd

Wat probeer je hier aan te geven ?
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg dus hij start niet op maar ben nu niet meer op de zaak de master cd start die wel op maar herkent hij dus niet mijn sn nummer en de xp cd loopt die vast zoals ik al zei met 34 min en die cd wat ik gebrand heb doet die nix mee
 
Typisch, bij een herinstallatie van XP (Upgrade + SP2) loopt ie bij mij ook precies na 33 of 34 minuten vast. Ik heb een Gateway PIII 700 desktop.

Inmiddels met de originele XP het probleem opgelost. Lag dus aan de copie....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan