mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
Gedownloade mp3 bestanden heb ik altijd met nero 6 gebrand tot nog toe,en kon ze op mijn dvd player afspelen. Maar sinds enkele dagen lukt dat niet meer, ik moet wel zeggen dat ik goedkope cd's had aangeschaft n.l. traxdata. kan dat de oorzaak zijn dat ze niet erkend worden ook in mijn auto doen deze het niet, error cd geeft deze aan. of weet van jullie kenners of het ergens anders aan ligt.
Graag zie ik uw antwoord tegemoet.
Ton Magielse.
 
Je kreeg bij / na het branden met Nero geen foutmelding?

En ja, het zou aan de schijfjes kunnen liggen, niet dat de dvd-speler en de speler in de auto ze niet kunnnen afspelen, maar dat je cd-branden niet goed overweg kan met die cd'tjes, en dat daardoor het niet goed gelukt is.
 
beste michael, ik kreeg geen foutmelding bij nero, succesvol gebrand, stond er. In de auto wel de melding "error cd" .
 
Probeer eens precies hetzelfde te branden met een ander cd'tje van een ander merk.

Waarschijnlijk kan je cd-brander niet overweg met die Traxdata-cd'tjes.
En daarom is het branden toch niet helemaal goed gegaan en daarom krijg je dan die foutmelding in je auto enz.
 
in nero heb je de functie verify (excuses als ik het verkeerd typ) verify is dat is de data op de cd gaat controlen of het overeenkomt, als dat niet het geval is dan ligt je probleem daar. zo niet dan horen we het graag:thumb: :D
 
Laatst bewerkt:
beste Bilal.
verify toegepast niets fouts aangegeven. op de pc kan ik wel de gebrandde mp3 afspelen. maar op dvd player niet. ik ga nu op sony branden, jullie horen nog van mij.
 
We horen het wel, en als ze met Sony cd'tjes het wel goed doen, dat ligt het waarschijnlik aan de Traxdata cd'tjes.
 
sorry jongens dat ik zo laat reageer, maar ook met sony schijf doet hij het niet op de player.
het ligt niet aan de player want eerder gebrande cd's doen het wel.
ik brand de de tracks als data, dat heb ik altijd dal gedaan. ik weet echt niet wat ik anders doe, misschie mp3 eens coderen?
ton magielse.
 
Je kan mp3 bestanden branden als:

- een audio cd
- een mp3 cd

Probeer eens te branden via een audio cd: in Nero 6: Nero StartSmart --> bovenaan CD selecteren --> dan naar categorie Audio --> Audio-cd maken kiezen. Voeg dan de gewenste nummers toe en brand de cd.
 
beste michael.
ik ben er achter wat ik fout deed, n.l. in nero express voegde ik de map waarin mp3 stond in, ik moest de map openen en de mp3 bestanden b.v. 40 stuks toevoegen. nadat ik dat gedaan had en gebrand kon ik zewel afspelen op dvd player.
erg blij nu en nog bedankt voor de sugesties van jullie.

ton magielse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan