problemen met AVI-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anara

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
31
Ik wil een AVI-bestand omzetten in MPEG-bestand, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb zelfs de programma TMPgenc gedownload, maar die zei dat hij deze bestand niet ondersteund. Ik ontdekte dat TMPgenc een andere soort AVI-bestand wel ondersteund. Ik kwam erachter dat die soort AVI-bestand als audio mp3 gebruikt. En de AVI-bestand die TMPgenc niet ondersteund schijnt AAC-audio te gebruiken, geloof ik. :confused:

Dus kan iemand mij vertellen of er een programma bestaat die wel dat soort AVI-bestanden ondersteund, waardoor ik ze kan omzetten im MPEG-bestand?
 
welke foutmelding krijg je?

2 mogelijkheden volgens mij.

1 een demo werkt niet volledig en doet het dus niet
2. ook dit programma kan niet met AAC overweg. (volgens mijn had mijn AVI gewoon MP3 geluid maar dat weet ik niet zeker)
 
welke foutmelding krijg je?

2 mogelijkheden volgens mij.

1 een demo werkt niet volledig en doet het dus niet
2. ook dit programma kan niet met AAC overweg. (volgens mijn had mijn AVI gewoon MP3 geluid maar dat weet ik niet zeker)

Ik denk dan dat de demo niet volledig werkt, want toen ik een AVI met mp3 geluid opende deed hij ook zo.
 
Eerst de audio eruit slopen met Virtualdub, en opslaan als een wav, kun je hem samen met de avi, converteren met TEMPGEnc, naar een mpeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan