Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik gebruik MP 11. Alle mpg-bestanden worden hierin met horten en stoten (zowel beeld als geluid) afgespeeld. De avi's gaan wel goed, hoewel ik daar ook een vertraging of zo in lijk te bespeuren. Is dit probleem herkenbaar voor iemand en op te lossen? Kan ik anders evt. terug naar MP10?
 
Euhm, dat is geen WMP11-probleem lijkt me, dus waarom nu WMP10 installeren vraag ik me dan af... :rolleyes:

Ik draai ook WMP11 en MPEG-jes draaien gewoon zoals het hoort: soepel.

Ik zou es een codec pack zoals K-Lite Mega Codec Pack 1.62 (opnieuw) installeren voor de zekerheid.
 
Euhm, dat is geen WMP11-probleem lijkt me, dus waarom nu WMP10 installeren vraag ik me dan af... :rolleyes:

Ik draai ook WMP11 en MPEG-jes draaien gewoon zoals het hoort: soepel.

Ik zou es een codec pack zoals K-Lite Mega Codec Pack 1.62 (opnieuw) installeren voor de zekerheid.


Ik heb de zaak inmiddels teruggezet naar WMP10. Alles loopt weer perfect. Ik heb K-lite 1.72 erop staan.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk was het probleem ook opgelost als je WMP11 opnieuw had geinstalleerd. Misschien een brakke installatie van WMP11.

Maar goed dat het opgelost is. :)
 
Waarschijnlijk was het probleem ook opgelost als je WMP11 opnieuw had geinstalleerd. Misschien een brakke installatie van WMP11.

Maar goed dat het opgelost is. :)

Nee hoor, want ik had WMP11 al opnieuw geinstalleerd, maar dat leverde niets op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan