adobe premiere 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo mensen.

ik heb in adobe premire 6.0 een plug in geinstalleerd van titeledeko maar nu heb ik adobe verwijderd van de pc omdat hij niet goed draaide maar nu kan ik nergens meer die plug in vinden ervan.


weet iemand dit mij te vertellen dan ben ik hem erg dankbaar want ik monteer heel veel films en maak de titels ermee.
alvast bedankt
 
Meestal laten programma's bij het verwijderen via Software, mapjes achter waar gegevens in zitten die niet bij het origineel van het programma horen.
In jouw geval zou ik gaan kijken bij C:\Program Files\Adobe\Adobe Premiere\Plugins(of welk ander mapje dan ook wat je daar ziet).
 
hallo, dat is nu juist het probleem er is staat nergens meer een map en ik moet het seup programma er van hebben op te kunne instaleren want ik heb ook me pc moetn formateren vannacht
 
want ik heb ook me pc moetn formateren vannacht
Als Windows op de C-partitie stond en je geen andere partitie had, ben je nu zeker alles kwijt.
Of heb je een map aangelegd, b.v. D:\Software waarin je alle installatiebestanden van programma's bewaart?
Of heb je op een andere manier backups aangemaakt?

(Maar wat is er allemaal aan de hand, Adobe Premiere deed het niet goed, nu geformatteerd...)
 
het is namelijk zo gegaan ik zat met een netwerk thuis aan de gang te krijgen en opeens kwam ik nergens meer in zelfs systeem herstel werkte niet vandaar dat ik alles opnieuw heb moeten installeren.

adobe premieren had er al lang op en titeldeko ook maar nar het instaleren heb ik de setup bestand verwijderd dat was zeer dom van mij
 
hallo

ik heb het programma al gevonden het stond gewoon in een mapje op de cd van aobe wat ik heb dus maar bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan