Afbeelding in gelijke delen knippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spenderman

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2004
Berichten
201
Ik wil graag een afbeelding knippen in 12 verschillende delen zodat het allemaal aparte vierkantjes zijn. Hoe doe ik dit en welk programma kan ik hier het best voor gebruiken?

Alvast bedankt.
 
En als ik vraag om een handig en goed werkende manier..?

beetje flauw antwoord btw
 
Inderdaad een flauw antwoord van dapunt.
Dit is trouwens niet z'n eerste..

Maar jouw vraag...

Dit kan je met Adobe Photoshop doen.
Dat heet slicen. Staat een mesje in je toolbar... En als je dan opslaat, slaat ie het in verschillende bestandjes op.
 
Snijden = slice

google
shoestring dicer
shoestring is zo een progje.

Meer google:
image slicer

keuze genoeg.
 
met paint kan je met vierkantjes er uit knippen maar wil je het in een keer opslaan of in 12 verschillende delen?

Hij wilt 1 plaatje in 12 stukken hakken...
Maar het is hem al gelukt
 
DANKJE!:thumb:

Ik bedoel, dat ik de indruk krijg dat jij gewoon zoveel mogelijk berichten probeert te posten zodat je snel een hogere rang krijgt... Want vaak zijn het gewoon flauwe antwoorden waarvan je waarschijnlijk zelf ook wel beter weet.
 
maaar ja laat maar zitten nog veel succes met die foto
 
Ik doe het niet voor de rang ik vind het forum leuk om te doen!
En als ik 1 of 2 keer iets te kort antwoord geeft lever jij kritiek:confused:

Dit is zeker niet 1 of 2 keer gebeurt... Maar laat maar zitten... Ik vind het goed :thumb:
 
Houden we het even gezellig op deze maandagavond? Posten om je berichtenaantal omhoog te krikken is natuurlijk uit den boze, maar het antwoord was niet nutteloos. Wel wat aan de korte kant, maar hij klopte wel.
 
Nee maar kijk, ik zie zoveel van die korte berichtjes... En soms gaat het echt nergens over maar genoeg over gezeurd :p

lol ook PB watcher?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan