WMP 11, en zune willen mediabibliotheek niet delen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
2
dag allemaal,
ik probeer nu al een tijdje mijn mediabibliotheek te delen met andere apparaten op mijn netwerk maar zonder succes. het probleem gaat als volgt: in WPM 11 wanneer ik naar media delen ga en "mijn mediabestadnen aanvink en ik druk op ok, dan denkt mijn pc effetjes en blijft op hetzelfde window hangen, om 'm dan weg te krijgen kan ik alleen annuleren drukken. met zune heb ook zo'n soort probleem. ik ga naar options, library (deze is in het engels), media sharing, krijg een melding dat deze niet aan is omdat deze optie niet is gekozen of dat mijn firewall settings zijn veranderd. ik druk ok, vink aan share my media, en dan kan ik mijn xbox niet terugvinden. en als ik voor share with all xbox 360's selecteer dan doet ie eingenlijk ook niks want als ik daarna ok druk en terugga naar deze settings krijg ik weer die melding dat ik deze optie niet heb geselecteert.
ik heb dit geprobeerd met mijn firewall en antivirus uit. en mijn xbox zit gewoon op het netwerk (internet).
als jullie mij raad kunnen geven zou dat super zijn, zit nu al een paar weken met dit probleem en weet echt niet meer wat ik moet doen.

bednakt,

Mark
 
hmmm weet niet zeker wat je bedoelt met muziek op server zetten. wil het gewoon via WMP 11 of zune mijn muziek op m'n xbox360 luisteren (en phhotos en videos ook trouwens). ik begrijp niet waarom ik deze optie op WMP of zune kan selecteren.

mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan