Miniatuurweergaven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

preity

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
4
Weet iemand waarom ik geen miniatuurweergaven te zien krijg van mijn video-bestanden? Ik zie wel de 4 kleine afbeeldingen in een map staan, maar zodra ik op de map klik zie ik alleen het bekende vakje met een wmv of avi of mpeg woordje erin staan. Niet een miniatuurweergave van het filmpje :S

Who can help me?
 
Waarschijnlijk staat je map niet op miniatuurweergave?
Klik een op "beeld" en selecteer daar die optie.
 
Waarschijnlijk staat je map niet op miniatuurweergave?
Klik een op "beeld" en selecteer daar die optie.


ja uiteraard, die staat gewoon op miniatuurweergaven. Ik zie gewoon de map met 4 afbeeldingen erin, maar zodra ik in de map ga zie ik alleen de vierkantjes, zonder de afbeeldingen en alleen een wma of een avi of een mpeg.
 
Inderdaad maar je moet de map openen waar die files staan en dan beeld->miniatuurweergaven
 
Inderdaad maar je moet de map openen waar die files staan en dan beeld->miniatuurweergaven

Ja uiteraard. Maar daar ligt het allemaal niet aan. Foto's zie je wel gewoon miniatuur, filmpjes alleen niet.:(
 
ik heb hetzelfde probleem

ook ik heb het zelfde probleem met de miniatuur weergave,bij foto,s is het ok.

bij de filmpjes niet.

ben benieuwd of iemand de oplossing weet .

groetjes
 
Ik begrijp het denk ik niet goed, maar hierbij een voorbeeld.
M4v is een Apple-formaat, Windows kan dat (nog) niet "lezen" en het ene WMV-filmpje begint met een zwart beeld.
Maar wat zien jullie dan wel?
.
 

Bijlagen

  • WMV_Min.jpg
    WMV_Min.jpg
    9,4 KB · Weergaven: 49
Bedoel je exact hetzelfde? .m4v? Lees dan mijn antwoord, je zou een Apple PC moeten aanschaffen om het miniatuur "compleet" te kunnen zien.
Windows Media Player kan zo'n bestand (nog) niet afspelen, Quicktime (en dus ook iTunes) wél.
 
Als Je Het Antword Niet Weet

geef dan ook geen antwoord!!! wat hebben we daar nou aan??

Ook bij mij krijg ik geen minituurweergave te zien.
Waarom weet ik dus niet en een week geleden nog wel, dus heeft NIKS met appel te maken! windows moet en laat overal minituurweergave van zien, wma, mpeg ect maar opeens niet meer inderdaad. precies zoals hierboven twee mensen omchrijven (en ik ben duzz drrie) gek genoeg wel miniatuurweergave op de submapjes, maar die zijn weer weg als je ze ope klikt.:evil:
 
miniatuurweergave WMF en MPEG

Weet iemand waarom ik geen miniatuurweergaven te zien krijg van mijn video-bestanden? Ik zie wel de 4 kleine afbeeldingen in een map staan, maar zodra ik op de map klik zie ik alleen het bekende vakje met een wmv of avi of mpeg woordje erin staan. Niet een miniatuurweergave van het filmpje :S

Who can help me?

Sindskort kamp ik met hetzelfde probleem. Is hier nog ooit een oplossing voor gevonden? Google geeft diverse gelijksoortige problemen, maar geen oplossing.
Bij mij is het begonnen na de laatste update van Nero op 201208 en daarom verdenk ik Nero ervan het probleem te veroorzaken.

(ik ben nieuw op deze site, dus excuses voor eventuele fouten)
WEETNIXP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan