DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
344
hallo, deze vraag heb ik al eerder gesteld maar ik kan hem helemaal nergends meer vinden dus gaat die maar overnieuw:eek:

ik heb laatst de DVD Cars gebrand, ik had een Avi bestand geconverteerd met Winavi, zo kreeg ik 2 mappen: een VIDEO_TS map en een AUDIO_TS map. Ik kon geen mappen branden met nero dus haalde ik de bestanden uit de VIDEO_TS map en brande die.
Werkte PERFECT en werkte zelfs op mijn Playstation 2(meestal lukt dit niet met illegale versies)

nu heeft een vriend van mij PRECIES hetzelfde gedaan. alleen speelt de DVD-speler hem niet af, en als hij hem in de PC stopt zegt die dat de DVD leeg is, terwijl die er tog egt niet meer op kan branden.


Wat is de oplossing????
anders branden?
Hoe kan hij dit met suc6 branden? (best wel zonde van die DVD's zo :eek: )

P.S.: Hij gebruikt Nero 7
 
Ik kon geen mappen branden met nero

hoezo niet?

probeer eens met nero startsmart, druk onderaan op de 2 poppetjes (die veranderen in 2 poppetjes met brillen), ga naar foto en video (zorg dat je hem op dvd hebt staan) en helemaal rechts "dvd en videobestanden branden". nu kun je de bestanden van de map die je hebt daarin zetten. succes! :)
 
Deze vraag kan je hier terugvinden. Het is sowieso niet de bedoeling om een vraag 2 keer te plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan