iPod/gewone mp3 speler, welk muziekprogramma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Hallo helpers,

Wij hebben 1 iPod en enkele mp3 spelers.
Ik heb Musicmatch 10 en itunes.
Is er een mogelijkheid om met 1 programma alle mp3 spelers te gebruiken (muziek op te zetten).
Tot nu toe is het mij niet gelukt en heb ik continue met beide programma´s gewerkt, maar dat is eigenlijk teveel van het goede, je moet alle mp3 bestanden dus in beide programma´s plaatsen.

Musicmatch vreet geen iPod en itunes vreet de normale niet (HELP).
 
Maakt Windows van je Ipod een schijfletter aan in verkenner wanneer je hem inplugt?

Dan is WinAmp met een extra plug-in een optie. Met die plug-in krijg je in WinAmp je spelers ook als schijfletter te zien en kun je er naar toe slepen.

Plug-in volgt...

*de plug-in*
 
Laatst bewerkt:
Maakt Windows van je Ipod een schijfletter aan in verkenner wanneer je hem inplugt?

Dan is WinAmp met een extra plug-in een optie. Met die plug-in krijg je in WinAmp je spelers ook als schijfletter te zien en kun je er naar toe slepen.

Plug-in volgt...

*de plug-in*

Windows maakt nu een schrijfletter aan, ik weet eerlijk gezegd niet of dat in het verleden ook zo was.
Ik heb er nu namelijk Windows XP Prof op gezet en ik had home.
Momenteel heb ik nog geen van de beide programma´s erop gezet omdat ik schoon wil beginnen.
Ik heb nu dus wel een schrijfletter, kun je dan ook vanuit Musicmatch naar de drive slepen?
Dan is dat namelijk misschien de beste optie, die heeft mijn voorkeur.
 
Geen ervaring met MM, maar winamp bevalt mij goed, en met die plugin zie je al je schijven in een verkenneromgeving, copy-paste er maar op los
 
Geen ervaring met MM, maar winamp bevalt mij goed, en met die plugin zie je al je schijven in een verkenneromgeving, copy-paste er maar op los

Ik ga eens kijken hoe winamp er tegenwoordig uit ziet, zat er niet veel reclame in?
In ieder geval bedankt.
 
Reclame in winamp?? is mij dan nooit opgevallen:confused:
Maar ik gebruik t nu al een tijdje voor mn ipod i.p.v itunes en het bevalt prima!:)
 
De weinige reclame die er in zit beperkt zich tot een link op je buroblad naar 50 gratis mp3's. Hier kun je bij de download al een keuze in maken en later tijdens de installatie nogmaals
 
Oh ja dat, maar dat kun je uitvinken als je het installert of je gooit het zo weg....
Maar er zitten geen irritante banners in oid
 
Oh ja dat, maar dat kun je uitvinken als je het installert of je gooit het zo weg....
Maar er zitten geen irritante banners in oid


Ik heb de reclame inderdaad niet meer gezien, vermoedelijk de goede keuzes gemaakt bij de installatie.
Zowel de normale speler als de iPod worden al herkend door Winamp.
Kortom, een perfecte oplossing.:thumb:
 
nee, de plugin is een los iets, dat gaat niet vanzelf. Hoe dan ook, als alles het doet.........
 

Bijlagen

  • Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    5,7 KB · Weergaven: 40
nee, de plugin is een los iets, dat gaat niet vanzelf. Hoe dan ook, als alles het doet.........

Die heb ik dus niet geinstalleerd, was niet nodig.
Zowel de iPod als de gewone MP3 speler worden zichtbaar onder Portables in Winamp.
Dus gewoon in het programma zelf, ik dacht dat ik naar een drive letter toe moest.
Bij iTunes zie je alleen de iPod en niet de normale mp3 speler.
Bij Musicmatch zie je alleen de normale mp3 speler.


In Winamp zie ik ze allebei, als ik wil tegelijk.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Ik heb zelf een creatif zen micro photo

daar zat een handige CD bij van Creatife zen programma.

daarme kan je alles gemakkelijk doen wat je wilt;)
 
Ik heb zelf een creatif zen micro photo

daar zat een handige CD bij van Creatife zen programma.

daarme kan je alles gemakkelijk doen wat je wilt;)

Er zijn natuurlijk vele wegen naar Rome, als je er maar komt.
Bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan