Feedback frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorritje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2007
Berichten
4
Hallo mensen, momenteel ben ik bezig met een nieuwe website te bouwen en dat doe ik in frontpage. Nouw heb ik hier als zovelen gelezen dat ze niks snappen van een feedback formulier maken. Nouw daar hoor ik ook bij ik krijg hem gewoon niet aan de praat. Ik heb al het een en ander gelezen op dit forum maar kom met niks verder. Ben momenteel nu al ongeveer een uurtje of 6 7 verder en nog niks werkend kan iemand mij helpen?

Het moet gewoon zo worden als er op verstuur word gedrukt dat hij aankomt in mijn mailbox. Jorrit@jvrdiscoshows.nl

Hier is de site te zien wie kan mij verder helpen
 
Worden de Frontpage Server Extensies ondersteunt door de server waar je op werkt?
 
Ik ben nu al zo lang met dit bezig mij vraag is denk of er iemand is die zin heeft om mijn html code even te kopieren en dan kijken of ie dat werkend krijg en dat hij mij dat terug stuurt via email. Zou iemand dat willen doen mijn dank zou erg groot zijn.

Groetjes
 
Verstureen werkt niet:
Not Found

The requested URL /_derived/nortbots.htm was not found on this server.

Dus wel kijken of het bij je host allemaal geregels is gelijk XP_PC stelt.

Bovendien heb je geen formulier.
jeform staat alleen bij de verzendbutton.
Bovendien is je pagina niet kompleta
je mist een stuk van de html kop,
en je hebt twee keer een startbodytag erin zitten.
hjtml sluit tag is ook manco.
 
hey hey ja wat je me nu allemaal zegt snap ik totaal niks van maar wat ik nu heb gemaakt zou jij dat misschien werkend kunnen maken want ik snap hier niks van. Dus wat je allemaal bedoelt snap ik niet sorry.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan