DvD writer 16x

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pluimpie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
85
Ik heb nieuwe dvd rewriter 16x in mijn pc gezet en de vorige is 4x en na het branden lees ik dat het op 4x blijft ipv 16x, en bij de instellingen staat alleen maar 4x, wie kan mij helpen. :confused:
 
Zijn je dvd's wellicht geschikt om alleen op 4x te branden?
 
Misschien heb je gewoon de drivers van je oude DVD Writer er nog op staan en herkent de computer hem als de oude. Heb je al gekeken of het systeem wel de goede (merk, type, nummer) weergeeft. Anders zou je misschien de drivers kunnen instaleren van je nieuwe DVD Writer.
 
type nummer etc is allemaal prima, hoe kom ik aan de drivers
het is NEC DVD-RW ND- 3540OA
 
Je zal ook je brandprogramma moeten herinstalleren, bij een nieuw geplaatste brander.(verwijderen en opnieuw installeren)

Je brander even uit apparaatbeheer verwijderen en opnieuw opstarten. Windows zal zelf de driver installeren.
(Deze computer(met rechts klikken) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > dvd-/cd-rom stations, hier met rechts op je brander klikken en kiezen voor "installatie ongedaan maken")
 
Helaas, ik heb software Nero verwijderd en bij hardware de dvd writer installatie ongedaan zoals Crash zei. Maar hij blijft op 4x staan. Moet ik misschien bij regedit alle software van Nero verwijderen?:confused: :confused: :confused:
 
Helaas, ik heb software Nero verwijderd en bij hardware de dvd writer installatie ongedaan zoals Crash zei. Maar hij blijft op 4x staan. Moet ik misschien bij regedit alle software van Nero verwijderen?:confused: :confused: :confused:

Zelfs heb ik afgelopen weekend mijn computer geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd. En toch blijft die op 4x staan. En net hoorde ik van een goede kennis: als je een film op dvd wil branden komt die op 4x staan. En als je iets anders b.v. een software wil branden op dvd dan zal hij waarschijnlijk op 16x staan. En dat moet ik nog uitproberen.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan