Pinnacle 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik heb een probleem, sinds Explorer 7 erop is gezet, werkt Pinnacle 10 niet meer. Er werd gezegd opnieuw installeren, maar dat gaat ook niet.Ik heb hem verwijderd, Geprobeerd opnieuw te installeren, maar hij komt er niet doorheen. Weet iemand hier iets op.

Groet Joop
 
Verbinding met internet verbreken, Anti-virus en Firewall uitzetten en dan installeren al eens geprobeerd?
 
Ja geprobeerd. Ik heb dus een nieuwe computer met Explorer 7, daar wil ik Pinnacle 10 opzetten, daar komt hij niet doorheen. Er is wel een tool Pixietool, maar ik heb hem nog niet geinstalleerd, kan ik de tool toch niet in de map zetten.

Joop
 
Wonderlijk.
Wat heeft Explorer met een installatie te maken, zou je zeggen.
Wanneer je in Explorer ook de beveiliging eens op z'n laagst zet dan?
 
A.J. kijk eens op de site van www.pinnaclesys.com daar staat iets over een tool. Maar ik kom er niet uit. Ik heb Pinnacle 10 er nog niet opstaan. Dan kan ik toch dat tooltje niet in de map Pinnacle zetten.

Groet Joop
 
Dat gaat alleen over de patch.
Maar die patch heb je pas nodig wanneer Studio 10 er al op staat.
IE7 er afgooien dan maar?
 
Ik wil nog iets vragen, is er een ander programma, dat VHS banden overzet naar Mpeg en dan een DVD kan branden. Ik werkte nu met Dazzle 90 van Pinnacle . Mijn Videokaart is een ASUS 7300GS. Ram 2 gb. 350 Gb harddisk. Intel duo Core 2,6 Ghz en 4 mb.
Wie heeft er een oplossing.

Groet Joop
 
Ulead maakt zo'n programma, bijvoorbeeld.
Adobe ook, maar dat is erg duur.
Er zijn er echt zat.

Start Google op en typ: videobewerkings programma's
 
Nee het probleem is er nog steeds. Na veel ploeteren is explorer 7 eraf. Wel met weer andere problemen, maar het werkt nu wel weer.

Bedankt allemmaal Joop
 
Voor A J

Verwonderlijk is dit niet ,ik heb ook Explorer 7 geinstal. mijn HP scanner 3670 gaf HP Director geen werkende Icoon meer weer ,alles gedaan gezocht tot ik na 14 dagen zoeken en bestelling van nieuwe printer hier op deze forum de tip vond die het oploste.
HP gaf me dan na e-mailen een oplossing die ingewikkeld was. dus een tooltje van Helpen Nl en de scanner werkte correct maar te laat,nu werk ik weer met explorer 6
Mijn groetjes
Een Oldtimmer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan