Film branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
216
Ik heb een film gedownload. Het zou een dvd9 moeten zijn dus ik heb er een dubble layer voor nodig. Die heb ik.

De film is echter opgesplitst in twee bestanden. Een que bestandje en een .Bind bestand van 759MB

Volgens mij klopt er iets niet want 759 MB kan nooit zo groot worden dat het niet op een gewone DVD past toch? en hoe verwerk ik het naar een DVD?
 
Kun je de volledige naam van het gedownloade bestand opgeven? Bind zegt me niets voor een film- of DVD-bestand.
Heb je op die torrent site niet eerst even naar de files gekeken?
 
Kun je de volledige naam van het gedownloade bestand opgeven? Bind zegt me niets voor een film- of DVD-bestand.
Heb je op die torrent site niet eerst even naar de files gekeken?

Sorry mijn fout Het is een cue bestand en een bin bestand. Het cue bestand zou de begeleiding moeten zijn van het bin bestand had ik van een kennis gehoord maar verder weet ik er niets van.

De volledige naam van het bestand is Golden Earring Live in Ahoy 2006.bin
 
Okay, dat is duidelijk. Op dit forum kun je nogal wat vinden als je laat zoeken met bin-bestand als zoekterm. Maar een goed begin is deze uitleg.

NB: de rest van de bovengenoemde zoekactie op dit forum. Succes!
 
Okay, dat is duidelijk. Op dit forum kun je nogal wat vinden als je laat zoeken met bin-bestand als zoekterm. Maar een goed begin is deze uitleg.

NB: de rest van de bovengenoemde zoekactie op dit forum. Succes!

Bedankt ik ga het doen met Ultra Iso en dan converteren naar een Nero image zodat ik het gelijk met Nero kan branden.

Ik dank u hier hebben we wat aan. Boeing 737. Ready for take off?

Groetjes Kees prettig weekend alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan