mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Berichten
1.689
Hallo allemaal

Ik wil een promotie filmpje bekijken in windows mediaplayer, momenteel draait ie op een site van 2 vandaag

Kan dit en hoe doe ik dat

alvast bedankt
 
Wat is het probleem?
Doet hij het afspelen niet?
 
Je zou een URL moeten zoeken in de broncode.(maar wss is dit niet mogelijk)

en dan bij WMP, Open -> Open URL (zoiets)

Dit is wat je bedoelde toch?
 
media player

Ja, dat is gelukt, geen probleem, en gekopieerd, in url zoeken, sofar so good, maar is het ook mogelijk om dit filmje op een of andere manier ofline te bekijken, als ik het zelf zou moeten zeggen, denk het niet, maar goed je weet nooit

alvast bedankt
 
media player

Ja, zo goed als opgelost, maar mijn vervolg vraag was of ik het filmpje ook ofline zou kunnen bekijken., dus eigenlijk opslaan
 
Hmm,

Ik weet het zelf niet, maar misschien dat je is moet kijken in de temporaily files.

van je browser.
maar ik denk het zelf niet.
 
Dat gaat moeilijk, bij bijv. YouTube en Google Video zijn er tooltjes om de filmpjes op te slaan.

Als je het echt wil, kan je het via een omweg doen:
- Programma zoals SnagIt of Camtasia Studio installeren
- Dan met zo'n programma een '' video screenshot '' maken, en dan kan je het filmpje opslaan.
 
als hij op youtube staat kan je hem downloaden met een speciaal progamma
 
Ik heb een tijdje van alles geprobeert, en heb dus begrepen dat je het filmpje alleen kunt downloaden als het op youtube staat, daar heb ik het niet kunnen vinden.

en hoe zit het met google video daar krijg ik het ook niet voor elkaar, is het uberhaupt mogelijk, met een gratis progje???

graag nog iets meer uitleg?
 
Verkeerd begrepen dan, als je alles leest zie je dat het ook bij Google Video mogelijk is.
Gebruik daarvoor het handige tooltje VDownloader.

Succes!:thumb:
 
Ik heb snagit gedownload , de trial versie , maar ik kom er niet echt uit met het maken van een video capture van een filmpje wat op internet staat en op wil slaan.
Het moet iets zijn met de URL , dacht ik maar wie kan mij dat een beetje uitleggen.

alvast bedankt
 
In SnagIt moet je rechtsonderaan instellen dat je de Video Capture wilt gebruiken: klik op het v-symbooltje onderdaan en kies voor Video Capture. Daarna kan je in het witte vlak dat je ziet, in het programma instellen wat van het beeld ( helemaal, actief venster, delen enz. ) opgenomen moet worden.
En als alles goed staat klik je op de grote rode knop rechtsonderaan en je kan beginnen met het opnemen.
Stoppen van de opname gaat via het pictogrammetje van SnagIt in de taakbalk rechtsonderaan.

Succes!:thumb:
 
Nou even uitgeprobeert maar het werkt niet, moet ik niet de url ergens invullen of de site openen, en moet het geen web capturezijn, ik weet het echt nietmeer
heeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllpppppppppppppppppp
 
media player

Nou, mensen ik heb het geprobeert om een video screen capture te maken, maar als ik hem terug speel in windows media player krijg ik allen maar een zwart beeld te zien, wat is hier aande hand?

Graag nogmaals jullie advies


Jan
 
Je hebt hem gewoon op Video Capture staan?

Anders zou ik het ook niet meer weten.
 
Ja volgens mij wel, Ik heb al van alles geprobeert, geen succes, gaat dit ook op voor een filmpje downloaden van een sit?
 
Video Capture is gewoon een screenshot maken, maar dan geen afbeelding maar een filmpje.
Dus in principe kan je alles '' capturen '' maar misschien is er een beveiliging oid.

En volgens mij wel zei je: kijk er nog eens naar. Daar moet ie wel op staan.
 
media player

Nou , ik heb het even op een andere site geprobeert bij google video, daar krijg ik wel beeld , maar geen geluid, kunnen deze ook beveilgt zijn? voor geluid?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan