meer dan 99 filmpjes op 1 dvd?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjaakafhaak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Berichten
3
Heyy beste mensen,

de laatste jaren heb ik op vakanties met vrienden van mij veel gefilmd, nu heb ik allemaal kleine filmpjes van maximaal 10 sec geknipt.. dit zijn echt de mooiste stukjes verzameld.. ik heb er nu een stuk of 500 en zou dit erg graag op 1 dvd willen zetten..qua grootte is dit gewoon mogelijk, alleen ik loop nu tegen het probleem aan dat mijn brandprogramma (nero) zegt dat 99 filmpjes het maximum is..

wie o wie kan mij helpen met deze vraag ?? zou echt ontzettend mooi zijn als dit zou kunne lukken..

als het verder even kan zou ik ook graag een soort van shuffle op de dvd gebruiken (weet sowieso niet of dit kan, want ik heb sowieso niet zo'n knopje op mijn afstandbediening van mijn dvd speler kunnen waarnemen) zodat ik elke keer een andere volgorde bij langs kan dus elke keer steeds andere stukjes..

heeft iemand enig idee ??

alvast heel erg bedankt,

WJ Rispens
 
Je kan bijvoorbeeld met windowsmoviemaker alle kleine filmpjes tot 1 film generenen (1 bestand dus). Maar die schuffle ?? Bij radio's bestaat dat maar bij dvd-spelers weet ik zo zeker nog niet. Het is tenslotte niet de bedoeling dat je bij een film de hoofdstukken door elkaar gaat bekijken :) . Nu heb jij wel een uitzonderlijk geval....
 
heyyy bedankt voor je reactie..

ja opzich kan ik er ook wel 1 groot bestand van maken ja, maar het lijkt me toch dat het gewoon moet kunnen.. ik heb bijvoorbeeld ook een mp3 dvd met 1000 mp3tjes eropstaan.. als ik deze dvd dan in me dvdspeler doe dan heb ik gewoon een soort menu waaruit ik kan kiezen welk nummer ik wil horen... het lijkt me toch opzich dat dit dan dus ook met filmpjes moet kunnen, wellicht in een ander formaat dan nu bijvoorbeeld vob.. ook dit heb ik oveirgens al wel geprobeerd, maar helaas....

graag meer reacties, misschien dat andere mensen oplossingen weten ????
 
Maximaal 99?
Dan doe je dat toch?
Todat je dus 5 DVDRW's vol hebt.
Dat zijn dan 5 films geworden.
En daar maak je een lange van
 
wil je ze als data dvd branden?

zo ja ga dan naar nero burning rom en de map waar al die bestanden in staan moet je in het vak slepen en dan lukt het wel:thumb: had het zelfde probleem met mp3 verzamling.
 
heb net geprobeerd als data dvd, dan pakt hij hem overigens niet op mijn eigen, maar ik probeerde daarna op een andere, en daar deed hij het verbazingwekkend genoeg wel!! alleen nu kan ik kiezen uit een menuutje , maar als het gekozen filmpje afgelopen is gaat hij weer terug naar dat menu, ipv dat ie gewoon doorloopt > helaas...

maar nu kan ik hem dus in mijn eigen dvd speler niet afspelen, en waarschijnlijk dus ook wel in meer niet.. iemand een idee?? of zou dit kunnen omdat het .vob filetjes zijn?? welke bestandsnaam is het beste??
 
dvix als je player dat ondersteunt.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=277600

heb neit geprobeert maar misschien dat je hier mee meer als 99 kan. en dan heb je ook gewon een menu maar kan je instellen of hij het menu moet gebruiken. kan menu ook weg halen. ergt handig programmatje alleen ik zou hem kopen of downloaden want anders zit er tekst door je filmpjes heen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan