Foto dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijmegen

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2002
Berichten
53
Ik ben opzoek naar een programma (en het liefst freeware) waarmee ik makkelijk een paar 100 foto's in een mooie slide show kan zetten met wat leuke effecten.

Het liefst zouden er ook nog een paar filmpjes bij op moeten kunnen, dus met een leuk menu zou prettig zijn.

Ik heb dit echt nog helemaal nooit gedaan, dus ik zou ook niet weten wat ik daar allemaal voor nodig heb....

Wie kan mij voorzien van tips....
 
nerovision express biedt deze mogelijkheid.
Maar een gratis proggy???, heb het zelf eens gemaakt met magix foto op cd/dvd deluxe.
en is zeer uitgebreid. maar kost wel een paar euro's
 
nerovision express biedt deze mogelijkheid.
Maar een gratis proggy???, heb het zelf eens gemaakt met magix foto op cd/dvd deluxe.
en is zeer uitgebreid. maar kost wel een paar euro's

Ik was er al bang voor dat het centjes ging kosten.... dat moet dan maar he, het is voor een goed doel!

Maar magix foto op cd/dvd deluxe is daar dus een goed programma voor, is dat ook makkelijk in gebruik?
 
is in het begin wel ff wennen en zoeken naar de mogelijkheden, maar het programma wijst opzich vanzelf.
 
ik wou het zelfde zeggen maar als je goed kijkt op mininova.org kan je wel foto op cd vinden vooral die van magix.Is het beste ik gebruik hem zelf je kan ook eens kijken op magix.net succ6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan