film avi bestand omzetten naar mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

maja76

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2006
Berichten
7
hallo heb film gedownload en deze is avi !Deze geprobeerd op cd-r cd te zetten!
heb nero expresse 5.5 en nederlands is !de code van de film was gauw binnen te halen via Xvid ,maar nu wilde ik hem branden en dat mislukte ,na enigsins zoeken via hulp paginas en forums ,kom ik erachter ,een avi bestand omgezet moet worden naar mpeg om deze te branden anders kan deze niet gelezen worden door de dvd speler!
eh ik ben dus op zoek naar een converter (liefst nederlands en gratis)die me avi in een handomdraai omzet naar mpg (ben niet zo handig in deze dingen),heb tot nu een paar engelse gezien maar weet niet welke nu beste is en goed samenwerkt met xvid!
of waar ergens kan ik de converter plugin voor nero gratis downloaden die avi omzet naar mpg die was er ook maar moet betalen en die is alleen via nero te bestellen!(goed gelezen hadt)
(ps Xvid bezit ook een encorder voor opnemen ,eh kan nergens nederlandse info over de functie encorder in Xvid)
 
Laatst bewerkt:
hoi pasja ja deels is nero express hier idaal voor als je de films rechtstreeks download als mpg ,maar avi bestanden kan die blijkbaar niet zelf omzetten 5.5 niet en nero 6 ook niet
eh heb een goede link gevonden van een topic hier ,zou dit misch een goede optie zijn die goed samenwerkt met xvid en nero express 5.5 of 6 ??
dit is de link en zeer goed uitgelegd!
van avi naar dvd http://www.techzine.nl/tutorials/245...titeling).html
 
Met Nero Vision Express moet het gewoon lukken, zelf werk ik probleemloos met V.E. en heb er al tientallen films mee geencodeerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan