Ervaring met een webhoster? (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vdx.nl geeft geen pagina maar een foutmelding.
En ja, dat pakket van Antagonist is onbeperkt. Maar aan de basic heb ik denk ik, ook al genoeg voor de hengelsport website.
Als ik de reviews lees, dan is het allemaal okee, lijkt me zo.
 
VDX werkt prima hier? Zelfs zonder voorlop-www.

Dat het laatste nieuws van 05/08/2013 is, is ook weer niet echt bemoedigend.
 
Nu doet hij het wel, maar het ziet er niet echt bemoedigend uit om daar een hosting aan te vragen.

Ik denk dat ik voor antagonist ga. Ik moet het snel laten weten, want in juni loopt het contract van de hengelsportvereniging af.

Degene die me gaat helpen, had er ook een voor me, hij kent de eigenaar goed.
http://www.a-classwebhosting.nl/

maar ik weet niet helemaal hoe of wat ik er van moet denken.
 
Iemand ervaring met https://www.antagonist.nl/ ?

Ik zoek een nieuwe hosting voor de hengelsportvereniging. Ik zit nu bij Versio en het werkt allemaal hoor, geen probleem. Maar er is iets gebeurd in de Installatron en de Applicatie van de hengelsportvereniging is zomaar verdwenen.
Bij Versio zeggen ze dat het een bug kan zijn van de Installatron maar dat weet ik niet. Niemand die het kan repareren.

Met gevolg dus dat ik geen backups kan maken in de DirectAdmin en dat ik verder ook niets kan doen. Ik kan wel bij alle files en zo, het domein is niet weg. Maar de applicatie wel. Raar en vreemd.
Maar ik moet dat niet hebben bij een website die ik onderhou en dus zoek ik een nieuwe hosting, alleen voor deze website.

Antagonist kwam hier weleens voorbij, dus daarom mijn vraag.

Al jaren nu meer dan 22 websites er draaien en still growing! :D Het mooie vind ik dat ik zelf nauwelijks/niet belast wordt met vragen van mijn klanten over weer een website die offline is of e-mail die niet aankomt, omdat het altijd gewoon goed geregeld is. Vroeger had ik namelijk een andere host en daar kreeg ik om de zoveel dagen wel weer een mailtje van een boze klant...
 
Goedenavond,

Wil nu al enige tijd een eigen website starten met wordpress. Voorbereidingen zijn al gedaan maar ik weet niet waar ik hem moet hosten. Zakelijk heb ik alles bij KPN onder gebracht en moet bekennen dat ik liever alles onder 1 dak heb. Nu biedt KPN ook webhosting aan maar geen idee of ik hier een simpele wordpress website op kan hosten.

Hoor van veel mensen dat het toch een relatief zwaar CMS systeem is. Nu heb ik op google even gezocht naar wordpress hosting en toen kwam ik op deze website terecht. (https://www.host-reviews.nl/wordpress-hosting/) Zij vergelijken tal van bekende hosting providers met elkaar. Nu staan niet alle webhosters er tussen maar zag KPN er ook niet bij staan wat toch een best grote partij is.

Heeft er iemand ervaringen met een wordpress website ondergebracht bij KPN?

Als jullie toch aanraden een andere hosting partij te kiezen, welke is dan de beste optie?

Ben nog niet echt thuis in deze wereld dus alle adviezen zijn welkom.

Alvast bedankt:)
 
Hallo Andre,

In principe wel en al mijn andere diensten bij KPN zijn goed en toen ik webhosting zag staan was ik blij verrast. Niet de core business van KPN maar als alle andere diensten goed zijn kunnen ze dit ook wel neem ik aan. Of raad je aan iets anders te doen?
 
Hallo,

Ik zou graag van u willen weten, hoe one.com werkt met wordpress en woocommerce?
Heeft deze hosting partij veel storingen.

Weet u of de site snel laad met woocommerce in wordpress.

wij vernemen graag van u.
 
Ik zit zelf al enkele jaren bij Neostrada, alhoewel ze geen telefonische ondersteuning hebben is de ondersteuning via e-mail uitstekend en snel (deskundige) reactie. Geen downtime gehad in 2-3 jaren dat ik klant ben, snelle website (lage pings) en ondersteunt alle populaire CMS'en (Wordpress, Joomla en dat soort spul) wat voor mij prima is. Onbeperkt dit ongelimiteerd dat, het standaard hoster verhaaltje.

En dat allemaal voor een euro per maand (Starter pakket). Ik betaal jaarlijks ~18 euro voor een domein + hosting. All in all vind ik het een uitstekend bedrijf om je website bij onder te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Ervaring met: cloudatcost.com

Alles van dit bedrijf is in canada, denk daar bij na: (bijv. hoge ping)

Ik zit nu bijna 3 maanden bij cloudatcost, ze bieden een VPS aan voor een eenmalige betaling (vaak in de aanbieding dus de gemiddelde prijs voor een server met 1 gig is 70 euro)!
Als je een pakket koop moet je een account aanmaken en als je dan nog een server wilt of je server upgraden is dat (if I'm right) mogelijk.
De suport is een beetje gek: Soms is er een live chat en soms moet je mailen.
Je krijgt alleen een IP address (Dus geen domein)
Je kunt kiezen uit een aantal besturingssystemen waar onder een aantal windows server versies en een aantal linux versies.
Je hebt online toegang tot de pc, ik raad windows aan omdat je die kunt gebruiken als een normale windows. Kies je voor linux moet je het doen met de terminal.

Als je kies voor cloudatcost heb ik hier een kortingscode:
voor kleine pakketten:
CLOUD70

voor middel pakketten:
CLOUD80

en voor de groote pakketten:
CLOUD90

Als je voor dit bedrijf gaat, zou ik het zeer op prijs zetten als je mijn email gebruikt bij de 'Referral (Account Email Address)' ding omdat ik je de kortingscode's geven hebt! (dit is niet nodig maar dan krijg ik een paar euro korting als ik een nieuwe server wil gaan kopen), dit is mijn mail adres: 130948@regiuscollege.nl (Student! ;P )

Ik zou dit bedrijf aanraden als een lage ping voor jou niet heel heel erg belangrijk is (ik heb er nooit last van dat me server verweg staat)

Je moet wel een beetje ervaring hebben met computers: dit bedrijf help wel via het suport mail address maar ze gaan er wel van uit dat je wat computer kennis hebt! Als je dat totaal niet heb: GA NIET VOOR DIT BEDRIJF!!
 
https://www.yourhosting.nl/support/contact/

We nemen als kleine vrijwilligersorganisatie nu een jaar een Joomla site en de email (met externe server) af bij Yourhosting. Ze zijn goedkoop en geven goede service. Ze zijn eigenlijk altijd wel bereid even me te denken waardoor je wel weer verder kan. Voor ons was dit een ideale mix om flexibel in de cloud en zoveel mogelijk in eigen beheer tegen zo laag mogelijke kosten aan de slag te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn webhosting ondergebracht bij Versio. Zij hebben een goede en snelle service. Toch heb ik hen gemeld dat ze een - in mijn ogen - klein minpuntje hebben: ze hebben een leuk spaarprogramma waarbij je voor elke maand dat je hun klant bent groeit je opslagruimte en je bundel dataverkeer.
Een paar jaar geleden was ik toe aan uitbreiding van mijn abonnement. Weer een tijdje later had ik daaraan veel te veel en maakte ik mijn opslagruimte kleiner. Helaas was ik toen ook mijn verdiende bonus-opslagruimte en bonus-dataverkeer kwijt.
Toen ik hierover een mail stuurde (ik schreef heel bewust niet het woord "klacht"), kreeg ik een reactie dat zij met hun prijzen zo laag zijn dat zij dit niet kunnen aanbieden.
Dit is het enige minpuntje dat ik bij hen kan vinden.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan