Filter / codec gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pino1990

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
Berichten
93
Ik heb een paar albums van Micheal Jackson gedownloaded. Het is de ultimate collection en deze schijnt in DTS geluid te zijn. Het zijn allemaal .mp3 bestanden maar als ik ze met Windows Media Player afspeel, worden ze niet herkend.

Ik heb uit een computerboekje Media Player Classic gehaald (met een zooitje codecs) die bijna alle types afspeelt. Als ik de bestanden erin afspeel vraagt hij echter om een SHN to Wave Filter (XForm Out).

Wie kan mij hieraan helpen?


Groeten, Ronald
 
Ik heb het nog steeds niet kunnen oplossen... Weet iemand de oplossing?
 
Kijk eens met G-Spot welk type mp3 codec er is gebruikt, bij het maken, dat progje is voor film bestanden, maar die kan ook wel mp3's zien.

En kijk of je de juiste codec/filter hier kunt vinden.
 
bedankt voor het progje, maar het zegt het type niet te kennen, hij herkent andere mp3 bestanden echter wel..
 
Als je zo'n bestandje opent met kladblok, of notepad, kun je in de header zien, wat er zoal instaat, misschien zijn het wel helemaal geen mp3's, je kunt hem ook nog eens met dit progje bekijken, maar ik vrees dat het geen mp3's zijn, maar avi's ofzo, gerenamed, dus.
 
in de header staat voor mij niets dat ik kan gebruiken...

Ik laat een stukje zien:
Code:
€alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7ñLh3™IPÐö?±µ†¡Œ×áܬü~äçDºcý7ÙÒü1O4¾ÐM*@?›Î”ÙŠ—ì{3Ẃ+©ðó§÷~‹|GkáŸ*ÚGàžznt†µÇÎƨp*ÿ02þ’èþÐY—…!gUæçRTìÒìH)ŽuÚ½ñ?5Ûðr`·vœ&cŠPpêºá],NÁƒ•óŸ–×a3L¬P9eÔƒs£½§Ì-Ȭòp%1†̼Ý1´iL_¡¬vkÙPò½±Í΀alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7ñLh3™IPÐö?±µ†¡Œ×áܬü~äçDºcý7ÙÒü1O4¾ÐM*@?›Î”ÙŠ—ì{3Ẃ+©ðó§÷~‹|GkáŸ*ÚGàžznt†µÇÎƨp*ÿ02þ’èþÐY—…!gUæçRTìÒìH)ŽuÚ½ñ?5Ûðr`·vœ&cŠPpêºá],NÁƒ•óŸ–×a3L¬P9eÔƒs£½§Ì-Ȭòp%1†̼Ý1´iL_¡¬vkÙPò½±Í΀alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7
ñLh3™IPÐö?±µ†¡Œ×áܬü~äçDºcý7ÙÒü1O4¾ÐM*@?›Î”ÙŠ—ì{3Ẃ+©ðó§÷~‹|GkáŸ*ÚGàžznt†µÇÎƨp*ÿ02þ’èþÐY—…!gUæçRTìÒìH)ŽuÚ½ñ?5Ûðr`·vœ&cŠPpêºá],NÁƒ•óŸ–×a3L¬P9eÔƒs£½§Ì-Ȭòp%1†̼Ý1´iL_¡¬vkÙPò½±Í΀alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7ñLh3™IPÐö?±µ†¡Œ×áܬü~äçDºcý7ÙÒü1O4¾ÐM*@?›Î”ÙŠ—ì{3Ẃ+©ðó§÷~‹|GkáŸ*ÚGàžznt†µÇÎƨp*ÿ02þ’èþÐY—…!gUæç½ñ?5Ûðr`·vœ&cŠPpêºá],NÁƒ•óŸ–×a3L¬P9eÔƒs£½§Ì-Ȭòp%1†̼Ý1´iL_¡¬vkÙPò½±Í΀alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7
ñLh3™IPÐö?±µ†¡Œ×áܬü~äçDºcý7ÙÒü1O4¾ÐM*@?›Î”ÙŠ—ì{3Ẃ+©ðó§÷~‹|GkáŸ*ÚGàžznt†µÇÎƨp*ÿ02þ’èþÐY—…!gUæçRTìÒìH)ŽuÚ½ñ?5Ûðr`·vœ&cŠPpêºá],NÁƒ•óŸ–×a3L¬P9eÔƒs£½§Ì-Ȭòp%1†̼Ý1´iL_¡¬vkÙPò½±Í΀alƒjº÷Àœu‘p÷Ž¬,üFyBíïŽ½ð1*ã£o•x¼7ñLh3™IPÐö

ik kan er geen wijs uit.

iemand?;)
 
Volgens mij, zijn het natuurfoto's, in gif, jpg's of bmp's.:eek:
Rename er eentje, in één van die extensies, en dubbelklik erop, wie weet.
 
:confused: het zijn ook geen foto's, in het bestandstype jp(e)g, bmp, tif, png of gif
 
In het usersforum van de KMPlayer is het probleem van SHN to Wavefilter ook aan de orde gekomen. Er werd een codec in het forum geplaatst (als shn.rar).

NB: zet de zoekterm "SHN to Wave Filter" (met de aanhalingstekens) in Google en je ziet dat het geluidsformaat nogal populair is in Japan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan