Mpegs worden slecht weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Hello :)

Sinds gister worden mpegs zeer slecht weergeven. Het beeld is donker en lijkt wel ´negatief´. Mijn standaard player waarmee dit soort bestandjes geopend worden is WMP11, maar ook met Winamp, Powerdvd, Powercinema....etc.....etc. doet het probleem zich voor.

Het euvel treedt alleen op bij mijn eigen account, de overige 2 accounts kunnen probleemloos mpegjes afspelen.

Streaming video op internet werkt prima.

Het probleem doet zich eigenlijk voor van het ene op het andere moment. k heb niets (engs) geïnstalleerd, de instellingen zijn ongewijzigd en verder zijn er totaal geen problemen met de puter.

k heb inmiddels de prefetch gewist, met ccleaner de ´probleemoplosser´ laten lopen, overbodige (cache)bestanden gewist, met systeemherstel ben ik teruggegaan naar een punt waarvan ik 100% zeker weet dat het nog goed werkte.....tot nogtoe zonder resultaat.

Iemand nog enig idee? :)
 
Als je het bestand afspeelt en je kijkt dan bij Beeld>>opties>>videoinstellingen?
Staan bijvoorbeeld de instellingen van verzadiging helemaal naar links verschoven?
 
Bedankt voor je reactie. :thumb:

k kan t nu ff niet nakijken, ben op t werk, maar zal vanavond ff kijken!
 
Helaas.:confused: Die instellingen staan allemaal precies goed.
 
Inmiddels ook een HijackThislog geplaatst op Nucia. Werd wel iets gevonden, maar heeft (waarschijnlijk) niets met dit probleem van doen.

Iemand nog enig idee?
 
k heb deze maar de status 'opgelost' gegeven, hoewel de oorzaak onbekend blijft.

M'n oude account heb ik gewist en een nieuwe aangemaakt en alles draait weer prima! :)
 
Het zou misschien toch zo kunnen zijn dat een of andere codec niet goed was in je account. En aangezien je een nieuwe account heb aangemaakt is alles weer in orde. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan