Magix video de luxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernadette

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Berichten
255
Ik heb mijn video aangesloten op mijn tv kaart en probeer nu mijn VHS bestanden op DVD te zetten.Als ik video de luxe aanzet kan ik de VHS band zien en horen maar als ik het opneem komt er geen geluid bij mijn binnengehaalde bestand te staan.
Hoe kan dit en hoe moet ik dit oplossen?
Ik heb bij mijn audio en videostuurprogramma mijn tv kaart ingevuld de Pinnacle tv pc 110i.
Bij geavanceerd gekozen voor Video composite in [wat ik tussen haakjes elke keer opnieuw moet instellen wat hij springt steeds naar nr. 6 en dan doet hij het niet}
 
Misschien is het iets om de nieuwste stuurprogramma's te downloaden van Pinnacle en even rond te kijken bij de Tips en Truc's van Magix (wel even registreren).
 
Laatst bewerkt:
In de map Magix zit weer in map My Record daar staan allemaal bestanden opgeslagen en ook winamp files en daar zit het geluid in van mijn opgenomen video's.
Hoe krijg ik deze nu als geluidsspoor onder mijn videobestanden?
 
Je kan kennelijk niet terecht op de Supportsite van Magix? Daar staat dit:

Hoe scheid ik het audio spoor van een video spoor?

1) Selecteer het betreffende video object in de tijdlijn.
2) Kies menu Bewerken / Degroeperen.
3) Nu zijn audio en video gedegroepeerd maar wel nog beide geselecteerd, druk nu op een lege plek in een tijdlijn om niets te selecteren en selecteer nu het audio spoor en versleep het naar de gewenste positie.


Ik denk dat je met de omgekeerde volgorde het geluidspoor onder de videobeelden krijgt?
 
Ik kan wel op de site van Magix zelfs al een vraag gesteld maar nog niets vernomen.
Ik kan in het programma video de luxe geen geluidspoor selecteren ik zie het alleen als ik via deze computer in de map kijk.
Ik neem aan dat ik het toch eerst in de tijdlijn of storybord moet zien wil ik het kunnen groeperen of zie ik nu iets helemaal verkeerd?
 
Ik kan wel op de site van Magix
Neem me niet kwalijk dan. Tja, ik heb zelf geen Magix Video Deluxe, maar het antwoord op de vraag, hoe hoe scheid ik het audiospoor van het videospoor, staat op deze Magix-site. Misschien moet je Video Deluxe nog wat beter onderzoeken?
 
Als ik hem net opgenomen heb zie ik een geluidsspoor maar na over te schakelen en terug te komen is het geluidsspoor verdwenen en ik kan hem in het programma in geen enkel venster meer vinden.
Ik heb de film al 3 x via de vhs recorder binnengehaald maar elke keer hetzelfde probleem.
Het lijkt een softwareinstelling van video de luxe maar ik heb overal gekeken maar kan het niet vinden. Wie o wie kan me helpen?
 
De handleiding heb ik in PDF formaat en zelfs in boekvorm daarom ben ik ook zo gefrustreerd dat het niet lukt.
Het kan toch nooit iets groots zijn als ik het in winamp wel kan horen maar in video de luxe niet.
 
Toch nog wat rondgekeken bij Magix. In welk bestandsformaat komen die videobestanden eigenlijk op je PC naar binnen? Op de Magix-site wordt uitgelegd dat je soms de juiste codec('s) mist, maar dan meestal bij avi-bestanden.

Edit: je hebt er niets aan, maar hier zit iemand met een vergelijkbaar probleem. Misschien komt in die thread nog een verlossend woord?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan