johnny_otis_show-willy_and_the_hand_jive-xxl.mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimay

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2001
Berichten
52
Ik wil dit bestand afspelen.Maar ik krijg het met geen enkele speler voor elkaar ook snap ik het bestand niet.wel een mp3 maar van een xxl.mp3 nooit van gehoord.
Wie kan mij helpen.

Groet Wimay
 
Tja, je hebt het van de een of andere mp3-host gedownload denk ik.

Zoiets soms?

Dat XXL is niet van belang. Hernoem het bestand eens, Song.mp3 en probeer het in WMP te spelen. Als het niet lukt geeft WMP misschien een foutmelding.
 
Laatst bewerkt:
johnny otis

Ik het bestand herbenoemd en proberen afspelen met winamp en windows mediaplayer zonder resultaat.Waar ik het vandaan heb gehaald ik zou het niet meer weten,het stond op een dvd als backup nadat mijn pc was vastgelopen.
 
Dat XXL is een toevoeging die de site die ik linkte aan de songnaam toevoegt, maar dat blijft voor de "punt" waarachter mp3 staat. Als Winamp en WMP er niets mee kunnen, dan is het bestand beschadigd. Of het is een heel ander soort bestand en is mp3 er achter gezet om te verbergen wat het echte bestand is.
 
johnny otis

Is er misschien een progje waar ik het echte bestand mee kan achterhalen.
 
Gaf WMP geen foutmelding, toen je de mp3 er in wilde afspelen?
Als je op de mp3 dubbelklikt, wordt er dan een programma genoemd (waarmee het dan niet geopend kan worden)?
Anders zou ik het niet weten. Je zou de extensie mp3 kunnen veranderen in b.v. wma, wav, of nog andere, maar dat wordt dan gokken.
 
wmp gaf de fout van onbekende extentie.en ik heb wel tig combinatie's geprobeerd dat ik alles maar even opzij heb gezet.
Thanks voor het meedenken.
Groet Wimay
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan