Video Banden op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Berichten
1.213
ik wilde eigenlijk vragen als je zoiets als de Hauppauge WinTV PVR-150_MCE (of eventueel een andere kaart)
in je pc zet dan met een coaxkabel je video erop aansluit je het beeld met geluid op je harddisk kan zetten en daarna met een softwarepakket deze kan bewerken

ik heb nu de Dazzle en de Pinnacle Movie Board PCI geprobeerd maar met geen van deze twee kreeg ik het geluid van mijn videobanden op de Harddisk
 
Heb je van en naar ook een geluids kabel gestoken?

dat gaat niet er zit op de movieboard alleen een Video in en een Video uit
(voor Tulpstekkers) en nog wat andere mogenlijkheden
kan alleen met scartkabel en tulpstekkers werken heb geen andere aansluiting op mijn video speler en camera
ik zou niet weten waar anders ik dit moet aansluiten
 
Laatst bewerkt:
Kan toch alleen via de coax? het uitgangskanaal van de video, instellen op die capturekaart, als ingangskanaal, en dat kanaal kiezen, en dan opnemen, zal wel in kwaliteit inboeten, maar zo geweldig is dat toch niet, vanaf een videoband.
 
Kan toch alleen via de coax? het uitgangskanaal van de video, instellen op die capturekaart, als ingangskanaal, en dat kanaal kiezen, en dan opnemen, zal wel in kwaliteit inboeten, maar zo geweldig is dat toch niet, vanaf een videoband.

Zal wel.ikke doe op die ouwe Philleps van ons ,met koax en geluid touwje.:confused:
 
Met coax wordt het geluid van de videoband mee gemoduleerd naar UHF, heppie geen touwegie nodig.:cool:
 
Ja?maar met die ouwe P wel zal er wel wat stuk zijn

en nu in het NL Graag :)

maar ik had wat vergeten erbij te vertellen
dat ik de video ook aangesloten had via het rode tulpstekertje naar mijn geluidskaart en dan heb ik op mijn speakers gewoon het geluid van de video band

en als ik een tv kaart gebruik word het beeld dan echt veel slechter de videobanden zelf zijn op tv van een zeer goede kwaliteit
 
Probeer het, zou ik zeggen, maare, ik heb een Pinnacle Stereo TV kaart, waar gewoon een s-video in op zit, en via de geluidskaart, en via de line-ingang van de geluidskaart, die ik ook kan selecteren als audioingang in de configuratie van die TV kaart, kan ik alles opnemen wat ik wil, met geluid.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan