DVD-RW's begeven het?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.
Is er iets bekend over DVD-RW’s die het gegeven?
Ik heb een aantal DVD-rw’s nu gebrand met films (de meeste ongeveer 4,5 gig) en na de films bekeken te hebben gaan ze er weer vanaf om plaats te maken voor andere films. Maar ik heb inmiddels nu 3 van die –rw’s die het niet meer willen doen. Ik krijg foutmeldingen met zowel nero als alcohol 120% tijdens het branden. Soms laten ze zich ook niet meer erasen en zelfs de langzame erase optie weigert zelfs. Maar neem ik dan een andere dvd-rw dan gaat hij er zo in een keer op met goed resultaat. Ik weet inmiddels dat er -rw's zijn die schijnbaar toch maar een paar keer gebruikt kunnen worden. Maar hoe weet ik dan welke -rw wat kan? En waar zou ik dan wel de goede kunnen kopen als die er al zijn.
Wie heeft hier een oplossing voor?
Doei, Dump.
 
Helemaal formateren/wissen, en niet snel, misschien helpt dat, gebruik zelf Samsung Pleomax, tot nu toe, geen enkel probleem, om ze vaak te gebruiken.
 
Ook dat maakt niets uit. Ik heb er maar een paar nieuwe bij gekocht. Volgens mijn computerzaak zit het hem toch in de kwaliteit. Ik heb nu 5 x verbatim. Nooit van gehoord maar moet geen problemen geven.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan