volgorde van mp3 nummers door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Berichten
280
Als je een mp3 schijf wilt branden van nummers die je op je harde schijf hebt staan dan gaat dat op alfabet. Hoe kan ik dit shuffelen zodat niet alles op volgorde gaat?
 
ik kan ze met nero, ashampoo of clone cd/dvd branden, als ik ze eerst moet nummeren is ook een boel werk!
 
volgens mij niet, de bestanden komen op alfabet te staan en ik kan nergens iets vinden waarmee je dit allemaal door elkaar kunt gooien.
 
In Nero Burning Rom sleep je de mp3 in het brandvenster en daarna klik je bovenin de kolom size (of grootte). Dan heb je de random volgorde.
En anders met de hand door elkaar schuiven met de muis, linksklik vasthouden, slepen.
In Nero Express hetzelfde. Of elk nummer nummeren zoals eerder gezegd, dan bepaal jezelf de volgorde.
 
Laatst bewerkt:
Nero behandelt mp3's als data en zal ze altijd op alfabet sorteren.

Maar ehhh, als je nou eens met Nero Vision Express een slideshow maakt. Je selecteert één foto, en daar zet je een stuk of 20 mp3's onder. Dan kun je de volgorde in elk geval WEL bepalen.

Op die manier moet je ze sowieso in je standalone dvdspeler kunnen beluisteren, of praten we dan over bekijken :) ? Of het ook werkt in bijv je autoradio moet je proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan