Foutmelding bij Photoshop CS2 Helpfunctie

Status
Niet open voor verdere reacties.

huvano

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2006
Berichten
18
Ik heb Adobe Version Cue CS2 goed geïnstalleerd. Alles werkte een hele tijd zeer behoorlijk maar nu kan ik in Photoshop CS2 de rubriek "Help" en andere rubrieken die met helpcenter verband houden niet meer geopend krijgen niettegenstaande het bestand ahc.exe duidelijk aanwezig is in de programmabestanden.

Telkens krijg ik de foutmelding: "De instructie 0x0086-4a4d verwijst naar geheugen
0x01150b08. De lees- of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt".

Wie weet hierop raad?

Dank

Huvano
 
"-Locate your Adobe Help Center folder.
-In the AdobeHelpData folder, delete all files and folders except the folder Packages.
-Run ahc.exe.
-Your helpfiles will now rebuild and the error should be gone."
 
Bedankt hoor!

Het is in orde gekomen!

Vriendelijke groeten

Hugo
 
hoe is het nu in orde gekomen als ik mag weten?, andere mensen hebben misschien het zelfde probleem.
 
Eerst heb ik getracht om jou raadgevingen op te volgen. Dit lukte me echter niet omdat ik vaststelde dat de map "Packages" ontbrak.
Dan was ik wel genoodzaakt om de Photoshop CS2 volledig te verwijderen om het nadien terug te installeren.
 
Vette kick wellicht, maar ik wil bij deze michiel112 even bedanken. Ik had hetzelfde probleem als huvano, maar dankzij michiel112 eerste bericht is het probleem bij mij zonder herinstallatie opgelost. Me happy. Thnx :thumb:
 
We zijn wel vele jaren later maar met de instructie van Michiel112 heb ik het probleem kunnen oplossen in Windows7. De instructie heb ik echter GOED moeten lezen en NAUWKEURIG toepassen wat er geschreven staat en dan is het gelukt !! Bedankt !

Alfred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan