Foto's afspelen op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Wie kan mij helpen ?
Ik heb voor een pc-loze vriend zijn foto's op cd gezet in de hoop dat hij ze kan afspelen met zijn Bose home cinema 3.2.1. dvd-speler , wat dus niet ging .
Toen met moviemaker een film van zijn foto's gemaakt , op dvd gezet , echter weer niet afspeelbaar op zijn speler .
Wat moet ik nou doen ( of wat doe ik fout ) zo dat hij zijn foto's toch op zijn tv kan bekijken ?
Mvg. Hans
 
Gaat dat dan wel lukken ?
Moet ik nog ergens op letten ?
Hans
 
Als jij met Moviemaker er een "echte" film van gemaakt hebt, dan zou het gewoon moeten lukken in zijn DVD speler. Ik heb ook ooit een dergelijke truuk uitgehaald -> foto's samenvoegen met moviemaker tot een "echte" film, inc. een leuk stukje muziek erbij. (Echte film: map Video_TS bevattende bup, ifo en vob files. Als dat zo is dan ligt het niet aan jouw "brouwsel", maar of aan het DVD'tje -qua schijfje- OF aan zijn DVD speler.

Probeer het eens met een rewritable.
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook aan de standalone liggen. Als die gewoon geen gebrande media pruimt kun je fikken wat je wilt. Ik weet dat een kennis van mij een retedure dvd speler had die gewoon niets slikte. Mijn goedkope MediaMarkt exemplaar daarentegen kan ik geven wat ik maar wil. Ik bedoel maar...
 
Hallo ,
Nero vision doet wat het moet doen echter na 99 foto's raakt het eindprodukt van slag , de 140 foto's staan niet meer in de juiste volgorde .
Hoe krijg ik met Nero Vision de foto's ook in de juiste volgorde , dus van 001 tot 140 ?
Hans
 
De fotos worden in de slideshow gezet op alfabet. Mochten ze toch door elkaar staan dan kun je in de tijdlijn naar hartelust klikken en slepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan