DVD menu toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
16.493
Besturingssysteem
macOS Sonoma
Probleem is als volgt:

Ik heb een paar Divx bestanden omgezet via "Allok Avi Divx Mpeg to DVD converter". Dit werkte prima, heb hiermee 10 divx bestanden op een dvd weten te krijgen... Maar ik zou graag een menu aan deze dvd willen toevoegen...

Hoe doe ik dit en met welk programma? De bestanden kunnen al op DVD gezet worden (dus het zijn vob-bestanden) maar als ik hem opstart begint hij gelijk en dat is niet echt wat in gedachten had...
 
Heb net TMPGenc geprobeerd maar die ondersteunt de formaten niet, zowel de Divx als de Vob niet (Ook niet als ik er een image van maak)

Ik zoek ook een programma dat het menu kan maken nadat de DVD afgerond is. Ik kan de dvd nu wel branden maar dan start hij dus meteen. Ik wil eigenlijk nog een episode menu erin hebben zodat je niet hoeft te versnellen (zijn namelijk 10 afleveringen maar ze staan nu achter elkaar...)
 
Uiteindelijk bij ConvertXtoDVD uitgekomen, met deze kan ik een menu aanmaken en tegelijkertijd de Divx bestanden converten...
 
Daarmee kan het inderdaad, maar de optie voor menu's zijn minder uitgebreid.
Maar voor een standaard menu voldoet het prima.
 
Klopt maar voor mij is het voldoende, ik hoef geen hoogstaand menu.

Ik ga het menu toch 27x hergebruiken, ik wilde alleen dat je de episodes apart kon selecteren zodat je niet moeilijk hoeft te doen met je afstandsbediening :D
 
Nero

Je kunt ook een DVD branden Inclusief een menu met
Nero :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan