Windows Media Player codec 7.1 gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze link kreeg ik via deze site door, naar aanleiding van deze zoekopdracht. :D
 
Heb je de eerste "Deze" aangeklikt?
 
Geen idee, schijnbaar moet er wel iets anders aan zijn want ik heb die link via een andere zoekopdracht gevonden...
 
Geen idee, schijnbaar moet er wel iets anders aan zijn want ik heb die link via een andere zoekopdracht gevonden...


Ja maar kan niets met die link want daar moet je genuine voor hebben, en dat heb ik niet. Dus ik zoek gewoon het installatie bestand.
 
Ik weet niet of dat in strijd is met de Helpmij-regels...

Regels Helpmij zei:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.

Heb mod ingelicht mbt deze vraag
 
Ja maar kan niets met die link want daar moet je genuine voor hebben, en dat heb ik niet.
Blijkbaar heb je een Windows die niet legaal is, anders had je gewoon de WGA de controle kunnen laten uitvoeren. We kunnen je niet helpen, hoe je dit moet omzeilen.
 
Blijkbaar heb je een Windows die niet legaal is, anders had je gewoon de WGA de controle kunnen laten uitvoeren. We kunnen je niet helpen, hoe je dit moet omzeilen.

Mag ik vragen waarom niet? Wat is er mis met een illegale versie, je moest eens weten hoeveel er hier rondlopen met een illegale versie. Laten we elkaar geen mietje noemen toch! Ik vind dit nogal bot.
 
Mag ik vragen waarom niet? Wat is er mis met een illegale versie, je moest eens weten hoeveel er hier rondlopen met een illegale versie. Laten we elkaar geen mietje noemen toch! Ik vind dit nogal bot.
Het is niet bot bedoeld en wij weten ook dat heel veel mensen met een illegale Windows werken. Helpmij.nl heeft te maken met sponsors en daarbij hanteren we huisregels voor dit soort dingen. Als we support gaan geven om dit soort dingen te omzeilen, dan kan Helpmij.nl daar problemen mee krijgen.
 
Nou goed, mijn vraag blijft nog steeds staan. Mocht het niet openbaar beantwoord worden dan mag het vanaf dus via PM graag. B.v.d.
 
Het is dus duidelijk dat het hier om een illegale versie van Windows XP gaat en om deze codec te downloaden moet je of een legale XP hebben of de boel omzeilen.

Wij kunnen je dus niet helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan