kan ik twee fims op één dvd zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
216
Ik heb 4 films op mijn pc staan. 2 van 3GB en 2 van 1GB
Die van 3GB zet ik apart op een DVD maar die van 1GB zou ik samen op een dvd willen zetten dat spaart weer een schijfje uit. Kan dat?

De films bestaan uit twee mapjes.Één met audio ts en één video ts.
 
kan ik twee fikms op dvd zetten

De link die erbij staat gaat over het programma convertxtodvd. Dat programma heb ik en gebruik ik altijd om een div x film te converteren naar dvd. De films staan ecter al in dvd formaat. Zo klaar om te branden met nero.

Moet ik ze dan toch opnieuw converteren? En moet ik ze dan alle vier tegelijk selecteren. Je zegd dat ze ook alle vier op een DVD kunnen ja als ik een DVD9 er in leg kan dat net.
 
je kan ze gewoon zo selecteren en hij maakt ze kleiner dus ze passen dan gewoon op een normale dvd5 je kunt gewoon die bestanden selecteren ook al zijn het dvd bestanden dus ifo en zo. tja gaat wel ff werk in zitten maar het scheelt je wel wat dvdtjes. en tja ik denk dat als je 2 dvd's op 1 schijf wil zetten dat het zo ie zo wordt converteren welk programma je ook gebruik of je moet ze op je computer willen kijken dan is het wel mogelijk met data compressor programmatjes maar als je ze op een externe speler willen kijken kom je er niet onderuit zonder convertern. helaas
 
kan ik twee fikms op dvd zetten

ik heb het geprobeerd zoals je zegt maar dan zit ik met een probleem.
Film 1 bevat de bestanden:
video_ts
VTS_01_0
VTS_01_1
video_ts_bup
VTS_01-1

film 2 bevat dezelfde bestanden

film 3 ook maar nog meer de nummering gaat verder

Film 4 idem.

Het probleem is dat convert x to dvd dan zegt: het bestand video ts bestaat al. Het accepteerd geen dubbelle namen.

Ik heb de films wel gescheiden van elkaar in aparte mapjes op de pc staan.
Maar als ik ze uit de mapjes haal krijg je dubbelle namen.
Hoe los ik dat op?
 
maar hij zegt het hoogst waarschijnlijk alleen bij VIDEO_TS bestand maar dit bestand komt toch te vervallen. om dat het programma een nieuwe aan maakt. zeg gewoon overslaan ofzo iets. maar als hij het bij de VTS_01_01 bestanden bijv. ook gaat zeggen dan hebben we wel een probleem dan moeten we daar even iets op verzinnen.
 
kan ik twee films op een dvd zetten?

Nu doet hij wet wel. Ik heb per film alle bestanden geselecteerd en er in gezet en het programma converteerd nu wel. Leuke foto je bent knap als het je eigen foto is in je avatar.

Bij elkaar is het 162 minuten dus moet toch passen lijkt me. Ik hoop dat het nu lukt.

Bedankt
 
nee was ik maar zo knap dit is emily procter uit CSI Miami. en ik ben een boy.:p. maar ze lijkt erg veel op me echte vriendin dus vandaar deze foto.

maar fijn dat het lukt. met 162 min blijft de kwaliteit erg hoog denk ik. maar heb je de echte versie of de trail versie? anders zit er zo'n logo in beeld he.
 
kan ik twee films op een dvd zetten?

ik heb volgens mij de echte versie want ik krijg geen meldingen dat het een trial is. Een week of wat geleden heb ik hetzelfde geprobeerd, echter toen had ik alles bestand voor bestand er naar toe gesleept. Ieder bestandje apart dus. En ik denk dat ik daarmee de fout ingegaan ben.

Nu heb ik alle bestanden van film 1 geselecteerd en in één keer er naar toegesleept.. Daarna film 2 enz. Dus iedere keer een hele film tegelijk. Er komt nu een menutje waarin je kan kiezen welke film je wil zien.

Ik ben nu een klein stukje aan het kijken en zie geen logo in beeld. Wel een heel slecht leesbare blauwe onder titeling die alleen te volgen is als je met je neus tegen het scherm zit. maar ik denk dat hij zonder dat al leuk genoeg is. Verder schommelt het beeld bij de aankondiging en aftiteling. Maar dat hoort zo denk ik om te laten zien dat het een oude film is.

Maar verder is het prima gelukt. Bedankt
 
had je op je computer losse ondertitels er bij zitten? want dit programmatje selecteert ondertitels en dan kan je kleur formaat en tekst alles aan passen ook had je zelf dat menu kunne aanpassen met een andere achtergrond of andere knoppen of wat dan ook. klik gewoon in het hoofdvenster op het sterretje voor de film of menu en hij klapt uit en je kan van alles wijzigen. geen logo in beeld betekent de echte versie dus je heb mzzl.

zet deze vraag nog even op opgelost rechts onderin als je dat nog niet had gedaan.
bedankt vast.
laterz
 
Haha het is misschien stom maar dit heeft bij mij gewerkt

ik heb die nummering handmatig veranderd zodat aan het einde van film 1 film 2 komt
dus na video_ts_08(einde van film 1) heb ik video_ts_01 (begin van film 2) veranderd in video_ts_09 en dat werkte gek genoeg , ik weet niet meer wat ik met video_ts en audio_ts heb gedaan :D

Maar dit is als het echt niet lukt op alle andere manieren :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan