zwart beeld wel geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Berichten
16
hoi hoi
ik heb pc zapper geinstalleerd maar als ikop me pc tv wil kijken krijg ik zwart beeld ik heb verschillende decoders geinstaleerd omdatze zijden dat dat zou werken maar helaas zonder succes
ik heb aan de helpdesk gevraagd wat ikmoet doen en zij zijden je videokaart updaten en dat heb ik net gedaan maar nu blijft het beeld ook zwart
ik hoor wel geluid maar ik zie geen beeld hij gaat bufferen en hij blij dan gewoon zwart watm moet ik nu doen
groetjes daphne
 
ik heb een chipset
plus ik wil het gewoon op me pc zelf kunnen kijken zonder het aan te sluiten op me tv
 
Ja, ja, maar het gaat om de video overlay mode, als die niet werkt, heb je ook een zwart beeld, overigens dien je ook de DirectX correct te hebben geïnstalleerd, trommel eens DxDiag, in uitvoeren, en controleer daar eens ook de instellingen.

Ook de laatste of in ieder geval, redelijk recente drivers voor de videokaart geïnstalleerd?
 
jah dat heb ik net gedaan maar hoe kom ik erachter of mijn overlay mode goed werkt dan?
 
Heb je geen zwart beeld.:)

Had je nog met dxdiag, de directdraw en direct3D getest?
 
Nou, ik heb hem net geprobeert, werkt prima, kom er alleen niet achter waarom het bij jou niet werkt.

Welke videokaart heb je?
 
Kijk eens met Everest welke het precies is, dit is een naam voor een hele serie, en waar had je dan de laatste drivers gehaald?

En is het een onboard, neem aan van wel.
 
Haha, check anders ook de snelheid van je verbinding..

Ke, dat was een flauwe. Maarre tv kijken vanaf je tv is nooit echt handig geweest. Voor Nickelodeon en TMF op je pc kan je genoeg vinden op google, andere live zenders op je pc zijn niet te vinden. (zonder er echt voor te betalen)

Ik ken dat programma en erg goed is het niet. Ik zou het dus gewoon op de normale tv houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan