r bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijtje

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2003
Berichten
101
Ik dacht dat ik een film had binnen gehaald. Nu blijken het allemaal r bestanden te zijn.
r1 t/m 70 of zo.
Kan ik dit op de een of andere manier branden of kan ik het beter gelijk dumpen?????
 
Een van die bestanden openen met WinRAR
 
Te beginnen met 01 of 001, de rest wordt automatisch uitgepakt.
 
Volgens mij maakt het niet uit welke je pakt. Maar bij 1 beginnen is wel zo veilig :)
 
Oke , nummer 1 t/m 30 ontbreekt zie ik nu dus dat wordt niks denk ik... :evil:
 
Via wat heb je hem binnengehengelt? Zitten er ook .par2 bestanden bij?
 
Waarmee heb je hem gedownload?
 
Oke, nieuwsgroepen zie ik. Heb je deze film via FTD gevonden? Kijk dan even of daar een NZB link staat en vink daar de .par bestanden aan...

Hier heb je wat leesvoer: http://www.binaries4all.nl/quickpar/
 
Ik heb het geprobeerd met quickpar maar het lukt niet.
Krijg de melding 'Mislukt: kan uitvoerbestand niet maken'

En als ik er nog meer par2 bestanden probeer bij de downloaden krijg ik een lege map. Dus is hopeloos ben ik bang.
 
Heb je QuickPar gedownload?

Zo ja, voer dan even het [bestandsnaam].part.par2 bestand uit. Deze controleert even en geeft aan het einde weer hoeveel blocks je mist...

Vervolgens kun je aan de andere .par2 bestandsnamen zien hoeveel blocks ze kunnen repareren... vb: [bestandsnaam].vol63+36.par2 deze geeft 36 blocks terug die je kunt gebruiken om te repareren... Hoe meer blocks je mist hoe meer par2 bestanden je moet downloaden...
 
Heb quickpar gedownload en laten draaien, maar krijg alleen die foutmelding...
 
Als je te weinig pars hebt om te repareren krijg je foutmeldingen. Je kunt zien hoeveel % je nog moet hebben. Als je bv maar 80% hebt dan mis je nog 20%. Lukt het niet om te repareren kun je alles beter weggooien en dit opnieuw proberen.
 
Ik had quikpar verkeerd gebruikt. Nu werkt het goed!!!!
Iedereen heel erg bedankt voor alle hulp!!!!!! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan