xstreamradio

Status
Niet open voor verdere reacties.

deeya

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Berichten
3
Hallo, ik ben nieuw hier en had een vraag waarvan ik hoop dat iemand kan helpen. Als ik een stream opneem met xstreamradio dan zie je dat het wel opgenomen wordt maar als ik het afspeel hoor je helemaal geen geluid. Ik heb al gekeken of de geluidsbron en het opnameapparaat hetzelfde zijn en dat zijn ze dus ook maar ik krijg toch geen geluid. Kan iemand mij misschien helpen?. Alvast bedankt. Dit heb ik al gedaan.

11. Ik krijg geen geluid uit mijn opnames?
Dit probleem doet zich voornamelijk voor als het afspeelapparaat in Windows niet gelijk is aan het opname-apparaat. In andere woorden: als het geluid van de radio wordt afgespeeld over luidspeakers die zijn aangesloten via een USB poort, zal er geen geluid lopen over de geluidskaart die als opname-apparaat fungeert. U kunt deze instellingen wijzigen onder Start/ Configuratiescherm. In het onderstaande scherm dienen het afspeel- en het opname-apparaat gelijk te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Je reageerde in een topic uit 2006
 
xstreamradio speelt niet af

Opnamen maken met xstreamradio lijkt vlekkeloos te verlopen, maar geen enkele opname kan ik afspelen. Afspelen en opnemen staan bij audio resp. op Realtek HD Audio output en Realtek HD Audio input (twee exact gelijke items staan niet in de lijstjes bij Eigenschappen voor Geluiden en audioapparaten. De opnamen staan keurig als file klaar. Bij het afspelen echter geen enkel signaal. Willekeurige andere files worden prima weergegeven.
Heeft iemand een suggestie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan