progje dvd-bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

michiel112

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Berichten
686
Ik zoek een simpel progje waarmee ik een dvd kan bewerken die ik heb gebrand met mijn dvd-speler van tv. Ik kan hem al afspelen in cyberlink powerdvd maar nu zou ik ook graag de reclame er tussenuit willen knippen, bestaat er geen simpel progje voor om dit te kunnen doen? Kan dit met neroshowtime? die heb ik namelijk al op mijn pc staan maar als ik daarmee de dvd probeer te openen krijg ik een bericht dat hij wegens licentiebeperkingen geen mpeg-2 is toegestaan wat moet ik hier aan doen? of bestaat er een ander simpel progje om te knippen enzo en gaat dit wel met nere showtime? Het is de bedoeling om de dvd vervolgens weer te branden dus...
 
Reklame uit halen;

Hey
Ik weet niet wat voor toestel je hebt,is er een HD aanwezig waar je mee kunt opnemen?indien wel zou je vandaar uit moeten kunnen reklame uithalen zie gebruiksaanwijze boekje van toestel.
Ik denk als u dit niet kan je aangewezen zult zijn op een programma zoals Adobe -Pinnacle alles naar uw HD v.d computer kopieren en dan bewerken en reklame dan met de mesjes uitknippen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan