PC blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
De laatste tijd blijft mijn PC (XP) steeds vaker hangen. Dat wil zeggen, als ik iets intik zoals deze tekst dan stopt hij ineens. Bovenin zie je dan de balk verkleuren. Een keer erop klikken en hij doet het weer. Ook het zoeken naar Microsoft Update verloopt zeer traag.

Alle handelingen zoals virus scan, CCleaner etc. heb ik al uitgevoerd. Wat is er mis??
 
Lijkt erg veel op een warmte probleem.

Stof de boel eens uit
 
Warmte probleem ook als je hem opstart?
 
Kijk in je Logboek eens of daar problemen worden beschreven dan??
 
Ook al gescand met Spybot? en gekeken wat er allemaal opgestart wordt met Hijackthis?

Lijkt mij een vervuiling, die van recourses snoept, vandaar de vertragingen.
 
Onlangs heb ik Bitcomet erop gezet maar dat moet toch kunnen.
 
Ik zie in het logboek steeds een waarschuwing staan met als bron: USERNV

Windows heeft het register van gebruiker xxxxxxxxxxxxxxx opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.
 
Wat denk jij Bandit als je dit zo leest?? Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
 
Antwoord van @Lang Pier sluit ik me bij aan.

Te weinig geheugen kan ook een oorzaak zijn
 
Het werkgeheugen zou best kunnen. Zal daar eens naar kijken.
 
Waar kan ik trouwens zien hoe groot mijn werkgeheugen is?

Zie trouwens regelmatig deze fout: Vastgelopen toepassing: iexplore.exe, versie: 7.0.5730.11, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.
 
Vraag is niet opgelost, maar hij blijft nu niet hangen........vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan