updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmaarrkk

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
234
Mensen ik had een vraag. Nu probeer ik al een tijdje mijn computer aan mijn xbox 360 te koppelen maar daar had ik Windows media center voor nodig. Ik dus dat halen en windows geinstalleerd op mijn pc. Nu heb ik Windows Media Center maar waarschijnlijk niet de goede update. Mijn xbox 360 geeft aan dat ik software moet downloaden (www.xbox.com/pcsetup) Die site geeft weer aan dat ik mijn Media Center moet updaten.

updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005

daar kan ik op klikken en er begint heel netjes een bestand te downloaden. Ik open het bestand. De pc maakt een herstelpunt en gaat installeren. Na ong. 3 min kan de installatie niet meer voortgezet worden:S Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik zou mijn xbox graag met mijn pc willen koppelen
Alvast bedankt.

Mvg Mark
 
En welke foutmelding krijg je dan.
Waar heb je media center opgehaald??
 
hm.. weet ik ff nie tmeer.. ik heb geprobeerd om het nog eens te doen om de foutmelding nog maals te krijgen maar ik zie dat de xbox site ff offline is. Was 2 dagen trug ook zo maar nu heb ik het dus gedownload via www.microsoft.com (start > alle programma's > windows update) en als ik daar op aangepast druk zoekt mijn pc naar nieuwe update's en onder software optioneel staat:

KB900325: Updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005

Als ik die wil downloaden krijg ik dit te zien:

-------------------------------------------------------

Installatie initialiseren... voltooid
KB900325: Updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005 installeren (update 1 van 1)...

De volgende updates zijn niet geinstalleerd
KB900325: Updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005

Het installatieoverzicht weergeven

De software-upgrade is voltooid
U kunt nu de website gebruiken om de recentste updates voor uw computer te zoeken en te installeren.

Doorgaan


Er zijn meer essentiële updates beschikbaar
Uw computer kan gevaar lopen tot u ze installeert. Controleer of nog meer updates beschikbaar zijn en installeer ze nu.



Start de computer nu opnieuw op om de installatie van de updates te voltooien
De computer wordt pas bijgewerkt nadat u deze opnieuw opstart. Sla alle geopende bestanden, foto's of documenten op en start de computer opnieuw op.



Installatieoverzicht

Geslaagd: 0
Mislukt: 1
Resterend: 0


--------------------------------------------------------------------------------

Geslaagde updates


--------------------------------------------------------------------------------


Mislukte updates
Als u hulp nodig hebt om een update correct te installeren, raadpleegt u de oplossing onder de beschrijving van een probleem.


Probleem: u hebt de gebruiksrechtovereenkomst (EULA) niet geaccepteerd
Oplossing: controleer opnieuw op updates en wacht terwijl de updates worden geïnstalleerd. U moet akkoord gaan met de gebruiksrechtovereenkomst (EULA) voordat updates met een overeenkomst geïnstalleerd kunnen worden.

Probleem: onvoldoende schijfruimte
Oplossing: als u meer ruimte wilt vrijmaken, voert u het hulpprogramma Schijfopruiming uit of verwijdert u programma's die u niet gebruikt. Raadpleeg Help en ondersteuning op de computer voor aanwijzingen.

Probleem: er worden momenteel updates geïnstalleerd
Oplossing: wacht tot Automatische updates is voltooid en controleer vervolgens de updategeschiedenis. Als de installatie van de update is mislukt, kunt u deze opnieuw proberen te installeren vanaf de website.
Opmerking: als u de voortgang van Automatische updates wilt zien, klikt u op het updatepictogram in het systeemvak.

Probleem: raadpleeg de updategeschiedenis voor een beschrijving.

Microsoft Windows XP
KB900325: Updatepakket 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005

Probleem: vanwege een probleem op de computer kunnen updates niet worden gedownload of geïnstalleerd
Oplossing: probeer de updates nogmaals te installeren. Als dat niet werkt, kunt u met de probleemoplosser proberen het probleem op te lossen.


--------------------------------------------------------------------------------


Overige essentiële updates
Uw computer kan gevaar lopen totdat u alle essentiële updates installeert. Deze updates beveiligen de computer beter tegen beveiligingsrisico's en prestatieproblemen.




--------------------------------------------------------------------------------



Als u alle updates wilt bekijken die u hebt geïnstalleerd vanaf deze website of door automatische updates in te schakelen, raadpleegt u de updategeschiedenis.
 
ik heb nu ook een foutcode gevonden:

Foutcode: 0x643
Probeer de update nogmaals te installeren of raadpleeg een van de volgende bronnen voor ondersteuning.

Ga voor zelfhulp naar:

Veelgestelde vragen
Oplossingen zoeken
Windows Update-nieuwsgroep

Ga voor ondersteuning naar:


Microsoft Online Assisted Support (gratis voor problemen met het downloaden van updates)
 
die had ik al geprobeerd (wie 2e post van mij (lang bericht)) doet het niet:(
 
het is mijn moedertaal dus:p haha hartstikke bedankt. .ik neem ff een kijkje op de site
 
als het gelukt is,vermeld het hier even. in nederlands:thumb:
heb precies het zelfde probleem:evil:
alleen, mijn engels is niet erg best:eek: b.v.dank
 
en dat heb ik weer..:(

op de site staat dat ik Beveiligingsupdate voor Windows XP (KB904706) moet verwijderen
(en tmol: dat is te vinden bij configuratie scherm -> software -> updates weergeven aanvinken en dan zoeken)

Ik kan alles verwijderen wat in de lijst staat MAAR JUIST NET DAT ENE BESTAND NIET!!!:S Zie foto... :(

Nog ideeen?:(

 
helaas, bij mij staat deze niet in software vermeld,heb mijn update,s vanaf een c.d. geinstaleerd.
ook in C. Windows heb ik geen uninstal meer staan
misschien nog iemand anders met een oplossing,
ik hou dit topic in de gaten. suc6 verder.
 
hmm weet je cker dat je pc dan up to date is?:p als het goed is hoort hij ertussen te zitten. Misschien voor jou ff je pc updaten met windows update.
 
vorige week p.c. opnieuw geinstaleerd, bijna alle update,s had ik op dvd staan.
deze geinstaleerd maar komen dan niet in software te staan.
de paar laatste van Windows update staan wel in software:D
dus mijn computer is helemaal bij de tijd:thumb:
 
lastig.. hmm nja ik ben ook geen wonder met computers dus.. hou deze topic op de hoogte.. miss helpt het je ooit..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan