itunes syncroniseerd niet alles

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
448
hoi
mijn itunes syncroniseerd niet alles wat er in de bibliotheek staat naar mijn ipod.
het gebeurd alleen bij de tv-programma's daar heb ik er 153 in staan maar er komen er maar 79 van op mijn ipod te staan.
iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
eerst stonden ze wel allemaal op mijn ipod maar ik heb toen prongeluk mijn ipod met een andere bibliotheek gesyncroniseerd:confused:

b.v.d.
 
Ik denk dat je het beste er aan doet om je iPod te resetten, terugbrengen naar fabrieksinstellingen. Dan vanaf blanco je gehele bibliotheek inladen op de iPod.

NB: Als je de laatste iTunes hebt, dan staat dat resetten als mogelijkheid als je iPod is aangesloten op de PC.
 
gereset, alles er weer opgezet.
en dan nog steeds niet alle tv-programma's er op:(
ik heb ook itunes eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd(de nieuwst offcourse)
nog steeds hetzelfde probleem.
en het gekke is dat als ik zon tv-programma in itunes als film neerzet, dan zettie hem er wel op.....

dat zou ik natuurlijk kunnen doen met alles maar het zijn seizoenen. dus dan is er geen logische volgorde
 
ik heb hetzelfde probleem geloof ik,
hij is aan het sychroniseren, en dan na een X aantal nummers houdt ie er mee op...
je kan proberen bij je instellingen van je ipod op Itunes in te stellen dat je alleen een bepaalde afspeellijst erop wil, en dan één voor één alles erop zetten...op dit moment lukt dat bij mij wel aardig, maar het is de vraag hoe lang het nog goed gaat...
 
ik heb het probleem al opgelost,

als je je ipod ebt aangesloten dan krijg je links in het venster bij itunes je ipod te zien.
daar moet je op klikken. dan is er een tabblad tv-programma's, die aanklikken.
dan heb je een aantal opties die je aan kan klikken in die balkjes, zorg dat er staat: alle afleveringen.

hopelijk heb ik het goed uitgelegt, want ik kan nu zelf even niet bij itunes, laat maar weten of het gelukt is:thumb:
 
thnx voor je reactie, maar ik heb het probleem met mijn ipod mini, dus alleen muziek, maar top dat t is gelukt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan