geluid uit pc kapot OJEE!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijsvinger

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Berichten
4
Hallo,

ik snap niks van computers :eek: ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen, misschien is het wel een makkie!

In een keer (zonder bekande aanleiding) Klinken de lage tonen uit mijn PC als een oorverdovend gekraak waar je schele hoofdpijn van krijgt. De hogere tonen klinken prima. Ik heb geprobeerd dingen te veranderen aan de luidspreker instellingen (onder in scherm rechts met rechtermuisknop op het icoontje geklikt en op "geavanceerd") Maar hielp niks. Ik heb ook geprobeerd via de headset muziek te beluisteren maar hier is hetzelfde probleem! Ojee wat is er aan de hand? :confused:
 
Leuk die ROZE letters:love:

Maar als je geen muziek luisterd heer je dan ook rare geluiden?
Nog programma`s geinstallerd de laatste tijd,een muziek proggie?
 
Leuk die ROZE letters:love:

Maar als je geen muziek luisterd heer je dan ook rare geluiden?
Nog programma`s geinstallerd de laatste tijd,een muziek proggie?

dankje, tja rose is mijn lievelingskleur :love:
Ehmmmm nee ik heb niks geinstalleerd (niet bewust iig)
Ik hoor dat rare gekraak alleen als ik muziek beluister (of andere geluiden, zoals bij een clipje of filmpje) Het klinkt ongeveer alsof de boxen opgeblazen zijn (maar aangezien het als ik een headset gebruik hetzelfde verhaal islijkt me dat niet t geval. Toch? :confused:

Bedankt voor je snelle reactie trouwens
 
Dan kunnen we de geluidskaart en drivers uitsluiten!

Dan nu even de randapparatuur controleren,alle stekkers losmaken van de boxen etc,en weer opnieuw op zijn plaats zetten(even schoon blazen)klikt kinderachtig,maar toch maar even doen!
 
Dan kunnen we de geluidskaart en drivers uitsluiten!

Dan nu even de randapparatuur controleren,alle stekkers losmaken van de boxen etc,en weer opnieuw op zijn plaats zetten(even schoon blazen)klikt kinderachtig,maar toch maar even doen!

volgens mij weet ik nu wel waar t vandaan komt! Alles wat ik via windows media player afspeel heeft t! Via een website stream niet! Maarrr... wat nu? Ik heb die versie die laatst uitkwam met de nieuwe layout
 
Dan zou je Media-player nog een keer kunnen installeren,hij overschrijft dan de huidige en met evt fouten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan