Printen van mp3 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanbXP

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2002
Berichten
18
Op mijn mp3 speler staat een groot bestand aan muziek. Als ik de lijst op mijn pc bekijk zou ik het handig vinden om de titels als tekst in een makkelijk overzicht uit te printen. Als ik de lijst selecteer en kopieer naar word dan maakt hij er een zooitje van en duurt het erg lang voor er iets staat. Dit moet toch makkelijker kunnen lijkt mij. Dit zou ook makkelijk zijn voor zelfgebrande mp3 verzamel cd"s. Screendumps maken is geen optie. Wie heeft er een oplossing?
 
Maak van al die nummers in bijvoorbeeld Winamp een playlist, sla de list op en open deze met bijvoorbeeld Word, sorteer de hele boel op alfabet en haal de regels weg die met #EXT beginnen en sla vervolgens de file op als een normale tekstbestand.

Bedoel je dat?
 
Je kunt de nummers op je mp3 speler weergeven in de playlist van WinAmp en er dan door WinAmp een html pagina van laten maken. Die pagina print je uit.

Wat ook kan is dit Excelbestand (niet van mij)

*bijlage toegevoegt*
 

Bijlagen

  • WHT25BA.tmp.rar
    3,1 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Erg fijn deze goede raad maar kan je erbij vertellen hoe winamp in zijn werk gaat.
Het zal wel heel eenvoudig zijn en dom van mij dat ik het niet weet maar ik leer erg snel.
Vertel even in eenvoudige bewoording hoe het precies moet ik ik ben je zeer dankbaar.
 
Onderin de Playlist Editor (waar de te spelen nummers in staan) staat o.a. "Misc". Klik daarop en dan weer "misc" kiezen. Nu zie je staan: "Generate HTLM playlist". Let op, dat doet hij alleen van de nummers die in die Playlist Editor staan.
 
Onderin de Playlist Editor (waar de te spelen nummers in staan) staat o.a. "Misc". Klik daarop en dan weer "misc" kiezen. Nu zie je staan: "Generate HTLM playlist". Let op, dat doet hij alleen van de nummers die in die Playlist Editor staan.

In welk programma moet ik de bewerking van bovenstaande tekst zoeken?
In Mediaplayer kan ik deze optie niet vinden.
In WinAmp? Is dit een programma of zo? Waar kan ik dit vinden?
De informatie die je geeft zegt mij niets zolang ik niet weet waar ik dit zoeken moet.
Misschien vind je het wel vervelend maar ik ben een leek op dit gebied dus iets concreter a.u.b. zodat ik het kan snappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan