iets anders dan itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulusje

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2004
Berichten
343
hoi
Itunes wil bij mij niet op de pc dus nu heb ik mediamonkey draaien om muziek op me ipod te zetten
Het vervelende is dat je met dit progje geen films op je ipod kunt zetten dus daar zoek ik een progje voor en als het dan ook nog podcast aankan zou helemaal te gek zijn
 
heb ik dus al, maar ik wil graag films en misschien podcast op de ipod
 
-

volgens mij moet dat met rhapsody wel kunnen, wel podcast en films naar een map kopieren deze dan aan rhapsody toe voegen
(oja vergeet niet de ipod plugin te downloaden anders herkent rhapsody de ipod niet)
 
volgens mij moet dat met rhapsody wel kunnen, wel podcast en films naar een map kopieren deze dan aan rhapsody toe voegen
(oja vergeet niet de ipod plugin te downloaden anders herkent rhapsody de ipod niet)

is dit de naam van het progje want als ik er op google vind ik de band en een mp3 player maar geen progje.
Asl het anders heet hoor ik et graag want dan kan ik et misschien in de nieuwsgroepen vinden
of misschien een linkje
 
gom player ... speelt alles, zelfs flv !

waar kan ik gom player halen en kan die ook beheren zoals media monkey of itunes.
en LEEN is dit ook met realplayer te realiseren? en kunnen deze progjes ook podcasten en films beheren en ondersteunen
 
Laatst bewerkt:
Even helemaal terug naar het begin: waarom zou iTunes niet op jouw PC geinstalleerd kunnen worden? Welke Windows-versie heb je?
 
Even helemaal terug naar het begin: waarom zou iTunes niet op jouw PC geinstalleerd kunnen worden? Welke Windows-versie heb je?

hij geeft bij installen een foutmelding die op internet nog geen oplossing heeft gegeven
ook op de itunes site geven ze niet echt een oplossing voor dit probleem en dat terwijl ik niet de enige ben.
Ik heb Xp home edetion
maar ff een vraagje aan jou ,kan je met windows media player je ipod beheren en laden en lossen?
 
Laatst bewerkt:
hij geeft bij installen een foutmelding die op internet nog geen oplossing heeft gegeven
ook op de itunes site geven ze niet echt een oplossing voor dit probleem en dat terwijl ik niet de enige ben.
Ik heb Xp home edetion
maar ff een vraagje aan jou ,kan je met windows media player je ipod beheren en laden en lossen?

nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan