.DAT bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Softwarefreak

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Berichten
109
Hoi,

Na heel wat programma`s te hebben geprobeerd zoals converters en players, geef ik het bijna op.

ik heb een .DAT bestand van zo`n 35mb groot van een site gedownload.

Op die site kon ik het in hun player bekijken. Als ik het wil afspelen dan krijg ik het niet voor elkaar, en ben hier al lang mee aan het worstelen.

De makers van de site RTL autowereld geven geen enkel response op mijn e-mails:evil:

Het bestand is niet beschadigt en heb het meerdere malen gedownload.

Het bestand is niet copyright verbonden of iets in de zin.

Het gaat over iemand uit mijn vrienden kring en wil dit graag digitaal hebben.

Ik zou heel erg geholpen zijn als iemand een oplossing voor mij heeft.

Ik heb het bestandje op internet geplaatst zodat je het kunt downloaden en mee kan
expirimenteren. op het volgende adres http://www.profixx.nl

Alvast bedankt:thumb:
 
Bedankt DJ Jean,

Ga het eens even lezen.. Maar de bestandsnaam van mij bestandje eindigt niet op .DAT

Het heeft een of andere lange naam wat de webmaster er aan heeft gegeven.

Maar bij eigenschappen van het bestand zie je wel dat het een DAT bestand is.

Bedankt voor je reactie,:thumb:
 
Sw.freak,

een mooie server...............!!!! het bestand komt als een raket binnengelopen................... (wow, binnen de minuut binnen)
 
Bedankt DJ Jean,

Ga het eens even lezen.. Maar de bestandsnaam van mij bestandje eindigt niet op .DAT

Het heeft een of andere lange naam wat de webmaster er aan heeft gegeven.

Maar bij eigenschappen van het bestand zie je wel dat het een DAT bestand is.

Bedankt voor je reactie,:thumb:

Maar wat is dan de extensie? Waar eindigt het dan wel op?
 
Hoi Femke,

Het bestand eindigt op .DAT maar als ik dit wijzig in .AVI of .MPG of iets dergelijks,

dan werkt het bestandje nog steeds niet.

Mvg,:)
 
Helaas DJ Jean, dit tooltje werkt ook niet zoals vele anderen.

Thanks anyway:thumb:
 
heb de file eens gerendered in gspot, die kwam ook uit op niet te vinden info over de bestandstype.

Heb via internet ook geen player kunnen vinden die hier iets mee kan.
Aangezien het wel af te spelen is in explorer online, denk ik dat het iets te doen heeft met activex bestruingselementen.
Wat je evt. nog zou kunnen proberen is de video beelden met een captureprogramma streaming te onderscheppen.
 
Enig idee wat de player voor een iets was op die site?

Kan je niet vragen op die site wat het moet zijn?
Misschien is het wel een quick bestand of een ander?

Ik heb ergens gelezen dat iemand deze .dat heeft afgespeeld in WMP, het probleem was alleen dat hij deze niet automstisch herkende en dat hij hem moest selecteren in een lijst,
je kan het proberen.

Kan je het dat bestand niet openen in notepad, misschien kan je daar wat in de tekst zien.
 
hoe kan ik het downloaden? Klik met rechts en kies ''Doel opslaan als...'' ik kan nergens op doel opslaan kiezen? hoe kan ik het downloaden om het uit teproberen?
 
Je kan hem weer downloaden.

Jackall.. bedankt.. ga eens proberen wat je zei..

En Femke dit staat bij de player van RTL autowereld:

Systeemeisen
Om gebruik te kunnen maken van de mediaplayer, moet uw internetbrowser JavaScript ondersteunen en cookies accepteren. Wanneer u werkt met Internet Explorer onder Windows, moet tevens ActiveX zijn ingeschakeld. Dit is het geval wanneer het beveiligingsniveau van Internet Explorer op de waarde "Normaal" is ingesteld. Bij gebruik van een Firefox, Safari of Opera internetbrowser moet het uitvoeren van plugins zijn ingeschakeld.

Video plugins
Wanneer u werkt met een Windows besturingssysteem, kunt u gebruik maken van Windows Mediaplayer (versie 9 of hoger). Voor Mac OS adviseren wij de Flip4Mac Quicktime plugin. http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm.

Thanks..:thumb:
 
RTL heeft denk ik toch liever niet dat mensen de filmpjes buiten de site om bekijken en heeft het bestand op de een of andere manier versleuteld.

Enige manier om een filmpje te downloaden is volgens mij dan ook via de tijdelijke internet bestanden.

Je kan op het www zoeken naar capture streaming video, want er zijn progjes om streaming media op te nemen.
 
AHHHHHHH, geweldige auto, zeg!!
Super.

Maar okee, daar gaat het even niet om.
Voor streaming media (mms protocol, wmv ed) kun je het gratis SDP http://sdp.ppona.com/ gebruiken.
 
Hoi Femke en DJ jean...

Inderdaad een geweldige auto, rijdt ook super..!!

Bedankt voor jullie reactie, ik had beide programmatjes al geprobeerd, en van WM recoder had ik een volledig werkende versie.... helaas beide zonder resultaat.

Het lijkt erop dat de server van RTL beveiligt is.. alle programmatjes zoals hierboven halen een XML bestandje of zoiets binnen van 55kb..??

En WM recoder wilt een .WVX bestand van hun server binnenhalen, wat helaas niet lukt.

Het is nu zelf zo na heel wat van deze tooltjes te hebben geprobeerd dat ik niet meer op de RTL site kom. Mijn IP is geblockt denk ik. :confused:

Ook heb ik een Online Stream opneem tooltje beprobeerd, BSC of zoiets, maar dat was
helemaal niets.

Bedankt voor jullie hulp, en hoop op meer reactie`s.

Mvg.:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan