dvd rewritable

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Hallo,

ik sta op het punt om een film op een dvd rewritable te branden (met nero of ashampoo), nu heb ik enkele vragen.

Moet ik ergens op letten als ik ga branden (moet je iets speciaal aanvinken)?

Hoe kan ik de dvd weer wissen?

Hoe vaak kun je een rewritable wissen en branden?


Alvast bedankt voor de reacties :thumb:

groet,
Krabt
 
Hallo,

ik sta op het punt om een film op een dvd rewritable te branden (met nero of ashampoo), nu heb ik enkele vragen.

Moet ik ergens op letten als ik ga branden (moet je iets speciaal aanvinken)?

Hoe kan ik de dvd weer wissen?

Hoe vaak kun je een rewritable wissen en branden?


Alvast bedankt voor de reacties :thumb:

groet,
Krabt

Een DVD wissen gebeurt als je er iets anders gaat over branden, je zegt vb. je dvd is klaar, maar je wilt het nu weer wissen om er iets anders op te zetten, dan moet je gewoon via nero of zo dat er opzetten, en dan gaat hij jou wel vragen om te wissen.

Een rewitable ? pfff, toch een redelijk aantal keer hoor
 
nee je hoeft bij nero niks aan te vinken.

wissen kan ook gewoon met nero maar je kan ook gewoon een nieuw brandproces opstraten en dan de volle rw er in stoppen dan vraagt hij vanzelf of je hem wilt wissen.
en hoe vaak je hem kan overschrijven zou ik eerlijk gezegd niet zo weten maar wel aardig wat keertjes. op de verpakking van philips staat aangegeven zonder kwaliteits verlies 99keer.
 
Duidelijke antwoorden, bedankt!

Ga het straks proberen. Grappig overigens dat Philips gekozen heeft voor 99 keer, je zou verwachten dat ze zouden kiezen voor 100 keer. Maar ja ik dwaal af, nogmaals bedankt!

:thumb:
 
je kan wel meerdere keren overschrijven maar ze staan dan niet 100% garant voor ontoegankelijke bestaden. maar dat licht er ook wel een beetje aan hoe jij er mee omgaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan