Ipod nano 2gb werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaans

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2001
Berichten
238
Hallo,

Hehe.. ik heb een probleem met mijn Ipod Nano 2GB, net nieuw uit de verpakking. Heb hem al terug gestuurd om hetzelfde probleem, maar daar bleek alles in orde.
De Ipod Nano sluit ik aan, waardoor ik de bekende toon hoor van nieuwe apparaten aansluiten. Vervolgens na ongeveer 30 sec gaat hij uit en hoor ik ook het bekende piepje dat hij afgekoppeld is.
Ik heb de nieuwste versie van Itunes die aangaf dat het apparaatje voor Macintoch was en niet voor Windows. Dus ik heb het apparaatje hersteld. Maar nu krijg ik constant op het scherm: "Use Itunes to restore". En tja.. dit kan ik zo nog 10x doen, want Itunes vraagt op zijn beurt om nog een keer te herstellen, omdat de 'herstelmodus' actief is.
Iemand een oplossing? Kan ik ergens een restore vinden?
Mijn uitgang van mijn USB poorten leveren 500ma stroom; USB 2.0 dus neem ik aan?
Dan denk ik dat het daar ook niet aan ligt.. ik weet het niet. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Groet,
 
Erg vreemd. Ik zit nu op een andere locatie met een vaste pc i.p.v. mijn Packard B(H)ell laptop. Ondanks dat deze USB poort een stuk langzamer beoogd te zijn (P3, 800mhz), laat de Ipod hier echter wel op! ERG vreemd dus. Iemand hier een antwoord op???!!??

Groet,
 
Apart! Het ligt aan mijn laptop. Op deze pc gaat het prima. Verloopt het herstelproces ook en gaat niet meer aan en uit. Ik denk dat het wellicht te maken heeft met de stroomvoorziening naar mijn USB poorten toe op mijn laptop. Ik ga het in ieder geval even uitzoeken... He bah zeg, zoveel gezeur al gehad met Packard Bell. Maar goed.. ik zal deze topic sluiten! Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan