Pc en Labtop via modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sietze Terpstra

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2001
Berichten
241
Hallo,

Mijn internet aansluiting gaat via de modem van Caiway,met een Utp kabel, naar mijn Pc.

Nu wil ik via de modem met de zelfde Utp kabel naar mijn Labtop.Kan dit,of moet je er nog iets tussen zetten en moet je op de Pc en of Labtop ook iets instellen?

Alvast bedankt
 
als op dit momment je pc gewoon kan internetten dan moet het ook met je laptop lukken zonder wat in te stellen. (let je op spelfouten:thumb: )
 
In theorie zou het moeten lukken, echter weet ik van onderandere upc dat deze op mac adres werkt van een netwerkaart. Als dit hier ook het geval is zal het niet werken omdat het mac adres van jou pc anders is dan die van jou laPtop. wat je dan het beste kan doen is een router ertussen zetten (neem meteen een draadloos) die kan je dan het mac adres geven van jou pc en die gaat dan verder al het netwerk verkeer regelen naar en van het internet.

echter heb je een provider zoals xs4all dan kan je gewoon de UTP van pc in Laptop prikken en weer terug en dan blijft het werken!!!!!

ik hoop dat je wat aan de info hebt en wens je er veel geluk mee!
 
Hallo Fireneef,

Bedankt voor je reactie,ikga hiermee aan de slag en hoop hierbij de vraag op te lossen.

Ik heb trouwens Caiway als provider,zou het hiermee ook lukken met de Utp kabel.

Alvast bedankt nogmaals voor je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan