.vob, .bup en .ifo bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Berichten
1.975
Hi,


bijna 24 uur bezig geweest een bestand te downdloaden.....ik denk afspelen maar zo makkelijk is het niet.

Het betreft dus .vob, .bup en .ifo bestanden, al even via google gezocht maar ik word er niet echt wijzer van.


Kan iemand mij vertellen hoe ik hier een afspeelbaar bestand van maak?

Mijn dank is groot!

[edit]
inmiddels ben ik wel achter dat het met dvd rippen te maken heeft (vraag staat dus in de verkeerde sectie)


Maar hoe ik er nou een film van maak is me nog niet geheel duidelijk[/edit]
 
Laatst bewerkt:
dit zijn DVD bestanden, die op een video DVD thuishoren.

Je kan de DVD bekijken door de afzonderlijke .vob bestanden af te spelen in een media-speler. Deze bestanden bevatten de afzonderlijke hoofdstukken van een DVD, in videoformaat.

Een'.ifo bestand bevat data over de gegevens op de DVD. Een .ifo bestand bevat bijvooebeeld de inhoudsopgave en gegevens over audio de ondertitels. De .bup bestanden zijn een backup van .ifo bestanden.

Als je er een DVD van wilt maken, maak je in bijvoorbeeld Nero een nieuwe compilatie in de "video-DVD" opmaak. Je zult zien dat er dan 2 mappen worden gemaakt, op de DVD: video_ts en audio_ts. Plak alle bestanden in de map video_ts en branden maar.
De map audio_ts kan audiobestanden bevatten, maar deze blijft in 99% van de gevallen leeg.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,ik heb hetzelfde probleem,heb 2 dvd`s waar een film opstaat.Dus film in 2 delen van tv opgenomen.Nou wou ik die reclame eruit halen,maar als ik in Magix video deluxe importeer dan pakt hij niet alles.De 1ste dvd is wel gelukt.Het zijn ook vob bestanden.Ik heb al veel progjes geprobeert om van vob naar avi te doen maar die pakken maar de helft(trail)Weet iemand voor mij een progje waar ik dat kan omzetten en dan helemaal.Ben een vrouw van 53 dus AUB niet te moeilijk :D Dus wat ik wil is,de bestanden bewerken in WMM of MVDL maar niet in vob bestand.En op 1 dvd zetten.Alvast bedankt :thumb:
 
iemand bekend met het bestands type .DAA?


Leuk heb je bijna 3 gig gedownload, kan je niets mee....:confused:
 
Ga nu de DVD branden met NERO.
Kijken of het werkt. Laat jullie het wel horen.
 
Laat jullie het wel horen.

Welkom op Helpmij...;)

Neen,je hoeft het niet te laten horen.
Zoals je vandaag gelezen hebt in de regels mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.Tevens is meeliften in topics niet toegestaan.
Om die redenen voorzie het topic nu van een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan