LowID blijft LowID, argh ! (emule)

Status
Niet open voor verdere reacties.

HLD

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Berichten
35
Inmiddels allerlei sites doorgesneupt en bezocht, in de router alle dingen gewijzigd volgens uitgebreide aanwijzingen van portforward.com, in de computer aangegeven dat emule vertrouwd is en als uitzondering beschouwd moet worden voor de windows firewalll.......

Ondanks alle moeite, opgevolgde tips en doorgeploegde websites :confused: blijft mijn Emule elke keer weer hardnekkig beweren dat mijn eD2K een LowID heeft en dat mijn Kad firewalled is.....

Wie heeft nog tips ??? Op dit moment staan als poorten 4662 en 4672 ingesteld. De router en firewall beweren dat die dus open zijn.... maar Emule zegt van niet.
 
Steeds meer providers gaan de standaardpoorten van emule afknijpen of zelfs helemaal blokkeren. Denk je dat je alles goed hebt staan maar blijf je een low-id houden? Probeer dan je poorten te wijzigen naar 10000 voor TCP en 10100 voor UDP. Zowel in emule als in je router-instellingen wijzigen!

Sommige anti-virus programma`s blokkeren ook poorten die emule wellicht nodig heeft. Lees dus de handleiding van je anti-virus software goed door hoe je dit aan moet passen, dit is voor elk anti-virusprogramma verschillend.
 
Inmiddels allerlei sites doorgesneupt en bezocht, in de router alle dingen gewijzigd volgens uitgebreide aanwijzingen van portforward.com, in de computer aangegeven dat emule vertrouwd is en als uitzondering beschouwd moet worden voor de windows firewalll.......

Ondanks alle moeite, opgevolgde tips en doorgeploegde websites :confused: blijft mijn Emule elke keer weer hardnekkig beweren dat mijn eD2K een LowID heeft en dat mijn Kad firewalled is.....

Wie heeft nog tips ??? Op dit moment staan als poorten 4662 en 4672 ingesteld. De router en firewall beweren dat die dus open zijn.... maar Emule zegt van niet.

Ik had het probleem ook maanden maar later bleek all mijn poorten waren goed ingesteld maar niet geforward naar mijn vaste ip 10.0.0.160 dus dat heb ik in mijn router gedaan.
Ik heb een speedtouch 716
daar kan je onder home/toolbox/game and application sharing je internetadressen assignen to een ip adres dus 10.0.0.160
kies gewoon in menu emule en log en klik add.
en ik had gelijk een hoge id!!!!!!!!!!!!
Maanden voor niets uitgezocht voor zo'n simple oplossing.....

wat ik ook gemerkt heb tijdens mijn zoektocht dat de windows firewall het probleem vaak is. Ik had 2 firewalls lopen en ik had kerio uit maar toch laag id later bleek dat windows standaard fire wall daar verandwoordelijk voor was.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan