Vhs naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

subaru1999

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
2
Ik heb het programma vhs copy 2006 gekocht maar dit wil niet lukken.
Ik heb een hauppage pvr 150 tv kaart zodat je geen time line verschillen krijgt.
Nu heb ik het probleem dat wanneer ik een opname applicatie gebruik ik geen geluid of een ander soort raar geluid krijg.

Ik kan ook in de programma's niet mijn tv kaart als audio opname selecteren.
wel heb ik WIN TV bij de kaart gekregen en daarop is het beeld en geluid wel goed.

Weet iemand waar dit aan kan liggen.
 
Misschien een overbodige vraag, maar hoe heb je je videospeler aangesloten op je pc?
 
Welkom bij Helmpij.nl

Ik verplaats de vraag naar een geschiktere sektie. Eventuele antwoorden per mail bevatten een link naar de nieuwe plaats.
 
Misschien een overbodige vraag, maar hoe heb je je videospeler aangesloten op je pc?

Bedankt voor je reactie. De videorecorder is aangesloten. Die geeft alleen beeld. Dat geldt ook voor het TV signaal, dat ik ook in het monitorbeeld van het VHS 2006 copy programma kan selcteren. Als ik dit programma niet gebruik, maar rechtstreeks vanaf de kaart op mijn pc monitor TV kijk, zijn beeld en geluid prima in orde. Vreemd is ook dat ik de Haupage-kaart niet kan selecteren in het schermpje audiobronnen. Op de een of andere manier komt dus het geluid van zowel TV als videorecorder niet in het VHS 2006 copy programma binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan