avi mpeg problemen afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

athestreet

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
77
Hallo,
Ik heb een volgend probleem. Ik kan geen films meer afspelen op mijn beeldscherm. Geluid is goed, beeld is zwart. Ook heb ik andere programma's geprobeerd, zoals Power dvd, media player,nero, windows mediaplayer 11. Ik heb blijkbaar iets weggegooid. Ik heb een XP codecs setje erover heen gehalad maar zonder succes. Weet iemand iets om me te kunnen helpen. Ik ben hier al een week zoet hiermee, maar ik kan het niet vinden. Alvast bedankt voor de moeite.:confused: :( thestreet@live.nl
 
Je zou een "systeemherstel" kunnen uitvoeren naar een punt dat het wel goed werkte,aangezien je niet echt weet wat je mist en weggegooid hebt!
 
Je mediaplayer 11 ge-update, heb je deze ook lopend gehad, je moet medapayer op nieuw installeren of is dat fout gegaan.
 
Je mediaplayer 11 ge-update, heb je deze ook lopend gehad, je moet medapayer op nieuw installeren of is dat fout gegaan.
Heb het ook met media werkend gehad. Op de een of andere manier is het ineens uitgeschakeld. Kan het zijn als er een driver wordt geinstalleerd (video) dat het hier door komt? Bij mij wordt automatisch dirvers geupdated, alleen is dat al een tijdje geleden.
 
Is gelukt

Door een vernieuwde video driver kon ik geen avi en mpg meer afspelen. Door de oudere er weer op te zetten werkt alles weer nromaal. Vreemd eigenlijk, maar toch wil iedereen bedanken die voor mij meegedacht hebben. Tot een volgende keer.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan